اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی فقیه در گلستان: هزینه‌ افطاری‌های هرساله ماه رمضان به نیازمندان اختصاص داده شود
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با توجه به شرایط خاص ماه مبارک رمضان امسال، از همه مومنان درخواست می‌کنم مخارجی که در سال‌های گذشته برای افطار روزه‌داران هزینه می‌کردند را امسال به نیازمندان اختصاص دهند.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهارداشت:در راستای فرمایش مقام معظم رهبری، امیدوارم با همت اهالی شیعه و سنی  استان  مشکلات نیازمندان مرتفع شود.

وی گفت:در شرایط فعلی با وجود مشکلات معیشتی که برای تعدادی از هم وطنان ما ایجاد شده، امیدواریم در راستای پیام مقام معظم رهبری و آغاز«رزمایش مواسات»با همت مردم شیعه و سنی استان، بخشی از مشکلات پیش آمده هم استانی‌های خوب ما مرتفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و امیدوارم از برکات معنوی این ماه عزیز همه به بهترین شکل بهره‌مند شویم و توجه ما به نیازمندان بیشتر شود.در همین راستا پس از پیام رهبر معظم انقلاب برای«رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه»جلسه نمایندگان ولی فقیه در سراسر کشور با مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبری، ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و مقرر شد که این حرکت مردمی با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه شهرها شروع و فعال شود.

وی گفت:در استان ما هم قبل از آن«پویش احسان در گلستان»آغاز شده بود و در ادامه همان حرکت جلسه‌ای با مسئولان و دست اندرکاران برگزار شد و برنامه‌ریزی لازم انجام گرفت و در شهرستان‌ها نیز این اقدام با محوریت ائمه محترم جمعه در حال انجام است.

آیت‌الله نورمفیدی اضافه کرد:کارهای بسیار خوبی با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است و لازم می‌دانم از بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، فعالان اقتصادی و  خیران  استان، سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، امامان جماعت مساجد، نهادهای مردمی و کارکنان ادارات، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری و همه عزیزانی که در این رابطه فعال بودند، تشکر ویژه کنم.در گرگان مصلی نماز جمعه مرکز جمع‌آوری و آماده‌سازی کمک‌ها تعیین شد.

وی گفت:با توجه به شرایط خاص ماه مبارک رمضان امسال، از همه مومنان درخواست می‌کنم مخارجی که در سال‌های گذشته برای افطار روزه‌داران هزینه می‌کردند را امسال به نیازمندان اختصاص دهند که قطعا ثواب بیشتری را در پی خواهد داشت و بنا به نظر بعضی از مراجع بزرگوار و فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری احتیاطاً می‌توانند، فطریه‌ها را در  ماه رمضان  به عنوان قرض به فقرا بدهند و در شب عید سعید فطر آن را محاسبه کنند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد:استان گلستان در زمینه کمک به نیازمندان و تامین تجهیزات و امکانات پزشکی بسیار خوش درخشید و امیدواریم خداوند به احسن وجه از خیران قبول کند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9378



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96