اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پیکر شهید مرزبان «امیرحسین خالص خمر» فردا در گلستان تشییع می‌شود
فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: پیکر شهید مرزبانی شهید استوار دوم خالص خمر فردا با حضور مسئولان استانی و خانواده شهدا از محل ستاد نیروی انتظامی در شهرستان کلاله تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی اظهار کرد:مراسم تشییع جنازه شهید استوار دوم امیرحسین خالص خمر فردا ساعت ۱۰/۵ صبح از محل ستاد  نیروی انتظامی  شهرستان کلاله با حضور مسئولان استانی و خانواده شهدا به سمت گلزار شهدا انجام می شود.

وی تصریح کرد:استوار دوم امیرحسین خالص خمر یکی از مرزبانان بسیار وظیفه‌شناس گلستانی بوده که در استان سیستان و بلوچستان به وظیفه خود عمل می کرد.

فرمانده مرزبانی گلستان خاطرنشان کرد:این مرزبان گلستانی در سوم مردادماه امسال در حین کنترل و مراقبت از مرز این استان از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر(عج)تهران بستری و تحت درمان بود.

وی ادامه داد:استوار دوم شهید خالص خمر بعد از ۷۲ روز تحمل درد و جراحات و قرار گرفتن در حالت کما ۱۳ مهرماه امسال به درجه رفیع  شهادت  نائل شد.

سرهنگ ستاد حاتمی گفت:در زمان تحت درمان بودن این شهید، سردار احمد علی گودرزی با حضور خود در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر(عج)در جریان درمان وی قرار گرفت.

وی بیان کرد:امنیت امروز مرزهای کشور و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رشادت های این عزیزان بوده که همه ما در ارامش و آسایش زندگی می کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/93752



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96