اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان:

بیش از ۹۰ درصد مدارس گلستان به «شاد» متصل شدند
مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد مدارس به سامانه شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» متصل شدند. بیش از ۵۰ درصد همکاران فرهنگی نیز در این سامانه ثبت‌نام کردند.

احسان گوهری راد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد:آموزش‌وپرورش برای تسهیل روند آموزش مجازی به مشارکت خانواده‌ها نیاز دارد.

وی افزود:خانواده‌ها با نصب نرم‌افزار شاد بر روی تلفن هوشمند خود این بستر را مهیا کنند تا ما بتوانیم از روز دوشنبه به‌صورت رسمی در این سامانه فعالیت آموزش مجازی خود را آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با بیان اینکه داشتن تلفن همراه هوشمند یکی از ضروریات آموزش مجازی است، تصریح کرد:متأسفانه عده‌ای از والدین دانش آموزان تلفن همراه هوشمند ندارند که این امر، روند آموزشی را کند و با مشکل مواجه خواهد کرد.

گوهری راد بیان کرد:خانواده در صورتی‌که سیستم کامپیوتر داشته باشند هم می‌توانند با نصب این نرم‌افزار روی دستگاه خود به«شاد»متصل شوند.

وی گفت:برای دانش آموزان مناطق محروم که موبایل هوشمند و سیستم کامپیوتر ندارند، جزوات آموزشی آماده و برای آن‌ها ارسال می‌کنیم تا روند آموزشی آن‌ها دچار اختلال نشود./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9374



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96