اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تدوین و بررسی قانون اداره سازمان صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ‏در کمیسیون فرهنگی قانون اداره سازمان صدا و سیما در حال تدوین است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  غلامرضا منتظری  ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای گلستان با اشاره به اینکه در کمیسیون فرهنگی قانون اداره سازمان  صدا و سیما  در حال تدوین است، اظهار داشت:تا زمینه استقلال مالی و اقتصادی سازمان صداوسیما فراهم نشود نمی‌توان به کارهای مهم و تاثیرگذار رسید.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در  مجلس شورای اسلامی  گفت:فرهنگ نشان هویت ماست و مزیت این کشور فرهنگ است نه نفت، ما در این قسمت از غربی‌ها بسیار جلوتر هستیم و صدا وسیما به عنوان دانشگاه عمومی مسئولیت سنگینی در این انتقال فرهنگ برعهده دارد.

منتظری ادامه داد:درخشش مرکز گلستان در رخدادهای ملی نشان از توانمندی‌های این مرکز و قابلیت‌های آن دارد و اگر سازمان مساعدت و کمک بیشترر کند شاهد قابلیت‌های بیشتری خواهیم بود، به خصوص در بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار نیازمند به تجهیزات است که توجه ویژه سازمان را می‌طلبد.
 

نماینده مردم گرگان واق قلا در مجلس شورای اسلامی به نقش سرمایه انسانی اشاره کرد و افزود:سرمایه‌های انسانی قابل توجه و کارآمدی در استان گلستان وجود دارد که کمتر از این گلستانی‌ها به کار گرفته شده‌و انتظار می‌رود در سطح ملی به این افراد توجه شود و زمینه‌ای فراهم شود تا افراد به سطح ملی برسند.

‏منتطری به سوابق مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز گلستان هم اشاره کرد و افزود: ‏اقای شکری‌نیا از تجربه خوبی برخوردارند اما توصیه می کنم به وضع موجود قانع نباشند و در دیدار بعدی نمایندگان استان گلستان از چشم انداز پنج ساله سازمان رونمایی کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93639



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96