اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه گلستان: در دفاع از انقلاب اسلامی با کسی تعارف نمی‌کنیم
فرمانده سپاه نینوای گلستان درهای سپاه به روی همه مردم باز است، گفت: ما در هیچ جناح سیاسی‌ نیستیم و ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی را برعهده داریم و در این مسیر با هیچ کسی تعارف نمی‌کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  از آزادشهر، سردار علی ملک‌شاهکویی عصر امروز در مراسم معارفه فرمانده  سپاه  این شهرستان با بیان اینکه پاسداران برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن جانفشانی می‌کنند، اظهارداشت:در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و یا حتی جنگ و الان هم در شیوع بیماری  کرونا ، سپاه همواره در کنار مردم قرار دارد.

وی با تأکید بر مسئولیت‌پذیری و خدمت مخلصانه به مردم افزود:هرکدام از ما وظیفه‌ای در قبال انقلاب اسلامی داریم و باید آن را درست انجام دهیم.مدت زمان مسئولیت مهم نیست و مسئولان باید منشا خیر باشند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت:کسی که تشنه قدرت باشد، محال است که بتواند در تراز جمهوری اسلامی ماموریتش را انجام دهد.فرد تشنه قدرت گرفتار و اسیر دنیا می‌شود و به منافع فردی خود نگاه می‌کند.

وی سردار حاج قاسم سلیمانی را شاگرد مکتب امام خمینی(ره)دانست و گفت:در مکتب امامین انقلاب اسلامی، قدرت‌طلبی جایگاهی ندارد.هر فردی باید در مسئولیتی که قرار می‌گیرد آن را مانند جهاد در راه خدا مقدس بشمارد.

ملک‌شاهکویی با اشاره به اقدامات سپاه در پیشگیری و مقابله با کرونا افزود:در قضیه ویروس کرونا، همه بسیجی‌ها، مسئولان شهرستانی، اقشار مردم، همه و همه پای کار آمدند و خوشبختانه توانستیم در مسیر مبارزه با این بیماری موفقیت‌های خوبی به دست بیاوریم.

وی در ادامه به فرمانده جدید سپاه شهرستان آزادشهر توصیه کرد:درها باید بر روی مردم به ویژه خانواده شهدا باز باشد.ما باید به سراغ پدر و مادران شهدا برویم.آنها پیر شده‌اند و دل‌های نازکی دارند، نکند خدای ناکرده آنها پشت در ما بمانند.اگر آنها به سراغ ما آمدند، باید با تمام توان به آنها خدمت‌رسانی کنیم.پیشکسوتان جهاد و شهادت، جانبازان و آزادگان نیز نباید فراموش شوند.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد:ما در هیچ جناح سیاسی‌نیستیم و ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی را برعهده داریم و در این مسیر با هیچ کسی تعارف نمی‌کنیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9363



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96