اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار مراوه‌تپه عنوان کرد؛

رنج مردم ۳۵ روستای مراوه‌تپه از کمبود آب شرب/ گلایه از کمبود امکانات ورزشی
فرماندار مراوه‌تپه به کمبود آب آشامیدنی در ۳۵ روستای این شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی انجام شده این کمبود طی دو سال آینده برطرف شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، لقمان قربانی صبح امروز(دوشنبه ۷ شهریور)در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:با روی کار آمدن دولت سیزدهم و استاندار ولایی گلستان طی یک سال گذشته اقدامات خوبی برای محرومیت زدایی این شهرستان مرزی انجام شده و دغدغه بیشتر مدیران رفع کمبودهای مراوه‌تپه است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۴۵ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا در مراوه‌تپه با اعتبار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، افزود: از مجموع پروژه‌های هفته دولت مراوه‌تپه ۱۲۹ طرح افتتاح و م اب قی طرح ها عملیات اجرایی آغاز می شود، با افتتاح این پروژه‌ها برای ۸۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

فرماندار مراوه‌تپه با اشاره به ظرفیت مطلوب شهرستان  مراوه تپه  در بخش کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنایع دستی برای توسعه، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، بیان کرد:امسال تعهد اشتغال مراوه تپه ایجاد دو هزار فرصت شغلی بود که با تلاش مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی و بخش خصوصی تاکنون ۴۰۰ شغل ایجاد شده و مابقی آن تا پایان سال تحقق می یابد.

قربانی با اشاره به به کمبود آب آشامیدنی در ۳۵ روستای این شهرستان، تصریح کرد:درصدد هستیم با حمایت استاندار گلستان، مدیرکل آب و فاضلاب استان و پیگیری نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی ظرف دو سال آینده این کمبود را برطرف کنیم.

وی از برنامه ریزی برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی با بهره مندی از ظرفیت‌بخش های مختلف به ویژه بنیاد علوی در مراوه تپه خبر داد و افزود:متأسفانه مراوه‌تپه با برخی کمبودها درحوزه برق، راه‌، مسکن، فضای آموزشی و ورزش مواجه است.

فرماندار مراوه‌تپه با تأکید بر اینکه کمبودهای ورزشی در مراوه تپه به گونه‌ای است که تامین کوچکترین امکانات در حوزه ورزش به آرزوی ۳۰ ساله این شهرستان تبدیل شده است، یادآور شد:متأسفانه با وجود استعدادهای خوب ورزشی در این شهرستان با کمبودهای فراوانی مواجه هستیم.

قربانی متذکر شد:در شرایط فعلی که آسیب های اجتماعی جوانان ما را تهدید می کند ایجاد فضاهای ورزشی برای کاهش آسیب های این بخش راهگشا است، متأسفانه کمبودهای حوزه ورزش در مراوه تپه به حدی است که ما برای اعزام ورزشکاران و احداث فضاهای ورزشی همیشه باید از کمک خیرین استفاده کنیم.

وی با اشاره به علاقه ترکمن‌ها به ورزش، گفت: اداره ورزش شهرستان مراوه تپه با وجود ورزشکاران افتخارآفرین فاقد خودرو بوده و قرار است که یک خودرو مستهلک بلااستفاده یک شهرستان دیگر به این اداره تحویل شود.


http://www.caspiankhabar.com/93604



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96