اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۰۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت‌های درمانی گلستان افزوده می‌شود
استاندار گلستان از افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان خبر داد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در حال احداث، یکهزار تخت بیمارستانی به ظرفیت‌های درمانی استان اضافه می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  از  رامیان ،  هادی حق شناس  بعد از ظهر امروز در کلنگ‌زنی بیمارستان 91 تختخوابی شهدای این شهرستان اظهارداشت:در استان حدود 2 هزار و 250 تخت بیمارستانی وجود دارد که نسبت به جمعیت حدود دو میلیون نفری استان، با کمبود مواجه هستیم.

وی افزود:برای اینکه بخشی از نیاز استان به تخت‌های بیمارستانی برطرف شود نیازمند احداث بیش از 3 هزار تخت هستیم که لازم است از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای این امر بهره گرفت.

 استاندار  گستان با بیان اینکه ساخت چند بیمارستان در استان جزو مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری است، گفت:در سفر سال گذشته هیئت دولت به استان ساخت 4 بیمارستان در دستور کار قرار گرفت که بیمارستان رامیان یکی از این طرح‌ها بوده است.

وی ادامه داد:در حال حاضر چند پروژه بیمارستانی در استان فعال است که انتظار داریم با تکمیل و بهره‌برداری از آنها، یکهزار تخت بیمارستانی به ظرفیت‌های  درمانی  استان افزوده شود.

حق شناس با تأکید براینکه گلستان در شاخص تعداد تخت‌های بیمارستانی از سرانه کشوری پایین‌تر است، گفت:مسئولان شهرستان‌ها باید تلاش کنند پروژه‌های بیمارستانی را در مدت یکسال به بهره‌برداری برسانند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9358



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96