اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

فدراسیون بسکتبال شهرداری گرگان را قهرمان لیگ برتر معرفی کند
سخنگوی تیم شهرداری گرگان با اشاره به بیانیه فدراسیون بسکتبال برای اعلام پایان لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا و معرفی نکردن تیم قهرمان گفت که با توجه به پیشتازی تیم شهرداری در جدول، این تیم باید به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی  شهرداری   گرگان ، آرش فولادیان اظهار داشت:تیم شهرداری گرگان آمادگی دارد هر زمان که فدراسیون صلاح بداند در رقابت‌های مرحله حذفی شرکت کند تا قهرمان این فصل مشخص گردیده و نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا نیز معلوم شود.

فدراسیون  بسکتبال  روز گذشته در اطلاعیه ای، باتوجه به گسترش شیوع ویروس  کرونا  و نامشخص بودن پیش بینی زمان خروج از بحران این بیماری و تبعیت از دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، ضمن لحاظ نمودن حفظ رده بندی تیم های باشگاهی در پایان مرحله گروهی و عدم اعلام قهرمان لیگ فصل حاضر، تصمیم به اتمام لیگ برتر فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ نمود.

این فدراسیون همچنین اعلام کرد:در صورت اعلام تقویم برگزاری مسابقات باشگاهی غرب آسیا و قهرمانی باشگاه‌های آسیا، تصمیم گیری در خصوص چگونگی اعلام حضور نماینده باشگاه های ایران در این مسابقات با اطلاع مدیران باشگاه های لیگ برتر اتخاذ خواهد شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با انجام ۲۶ مسابقه، موفق به کسب ۲۴ برد در برابر ۲ باخت و مجموع ۵۰ امتیاز شد و در سکوی نخست قرار گرفت.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد:این تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی نیاز به تصویب بودجه با تایید شورای شهر دارد و از سوی دیگر باید تکلیف کادر فنی و بازیکنان تیم را هم مشخص کند که این اقدامات به زمان و البته تعیین تکلیف دقیق از طرف فدراسیون احتیاج دارد.

وی به قراردادهای بازیکنان این تیم اشاره کرد و گفت:انتظار داشتیم فدراسیون پس از اعلام پایان لیگ برتر، در مورد نحوه پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم ها نیز دستورالعمل‌های مشخصی را صادر می کرد اما این کار انجام نشد و در این شرایط تیم شهرداری گرگان به تعهدات خود طبق قرارداد عمل خواهد کرد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9357



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96