اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر حج و زیارت گلستان:

ثبت‌نام ۵ هزار گلستانی در سامانه سماح قطعی شد/ توصیه مهم به زائراولی‌ها
مدیر حج و زیارت گلستان گفت: تاکنون بیش از پنج هزار گلستانی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام خود را در سامانه سماح قطعی کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سیدعلی میرقاسم پور صبح امروز(دوشنبه ۳۱ مرداد)در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:افرادی که پیش‌ثبت‌نام زیارت اربعین را در سامانه سماح انجام دادند باید با ورود به سامانه ثبت‌نام خود را قطعی کنند، امسال بیش از ۲۶ هزار گلستانی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد تاکنون بیش از ۵ هزار نفر ثبت نام خود را در این سامانه قطعی کرده اند.

وی افزود:به زائران توصیه می کنیم به صوت گروهی ثبت نام کنند و گروهی هم اعزام شوند، یکی از تدابیر  سازمان حج و زیارت  در مرکز این است که زائران اربعین به صورت شبه کاروانی اعزام شوند به این شکل که به صورت گروهی ثبت نام و سپس به یکی از دفاتر مجاز زیارتی مراجعه می کنند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان اضافه کرد:برای تهیه اتوبوس هماهنگی های لازم با اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان به عنوان کمیته حمل و نقل انجام شده و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در سطح استان برای اعزام زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه مدیران کاروان های زیارتی که در طول سال چندین بار این سفرها را رفته و راه‌بلد هستند آمادگی دارند زائران را در مسیر ایران و عراق همراهی کنند، گفت:تاکنون ۵۰ نفر از مدیران کاروان‌ها در استان برای همراهی زائران اربعین اعلام آمادگی کردند.

میرقاسم پور با بیان اینکه مدیران کاروان های زیارتی آمادگی دارند برای تهیه اتوبوس، غذای بین راهی و اطلاعات مرزی و غیره به زائران اربعین حسینی کمک کنند و سرگروهی آنها را برعهده بگیرند، تأکید کرد:به زائران اربعین به ویژه زائراولی ها توصیه می کنیم با یکی از دفاتر خدمات زیارتی ما در سطح استان گلستان هماهنگی لازم را به عمل آورند سپس برای سفر اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا در طول سفر اربعین تأکید کرد و یادآور شد:زائران باید دو دوز واکسن کرونای را دریافت کرده باشند و اگر ۶ ماه از تزریق دوز آخر واکسیناسیون آنها گذشته، باید نوبت یادآوری را دریافت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93563



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96