اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خیر گنبدی ۸۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد
هشت هزار بسته معیشتی به همت خیر نوع دوست و داوطلب گلستانی برای اقشار آسیب پذیر متأثر از بیماری کرونا در شرق گلستان توزیع شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، هشت هزار بسته معیشتی به همت خیر نوع دوست و داوطلب گلستانی برای اقشار آسیب پذیر متأثر از بیماری  کرونا  در شرق گلستان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت  هلال احمر  گلستان در آیین اهدای این اقلام گفت:کمک خیرخواهانه حاج محمد شهرکی خیرداوطلب  گنبد کاووسی بر پایه فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار متأثر از بیماری کرونا با همت بلند خیران، در شرق استان و در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شده است.

محمد علی هروی توضیح داد که این بسته های معیشتی شامل:برنج، روغن، قند، رب گوجه فرنگی و ماسک برای هشت هزار خانوار آسیب پذیر متأثر از بیماری کرونا در حاشیه شهرستان گنبدکاووس و شرق استان توزیع خواهد شد.

 استاندار  گلستان هم در حاشیه بازدید از اهدای هشت هزار بسته معیشتی خیر داوطلب گلستانی گفت:جمعیت هلال احمر استان با ظرفیت های عظیم داوطلبی همواره در صحنه های مختلف یار و یاور محرومان و نیازمندان در استان بوده است.

هادی حق شناس افزود:فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، مصداق عینی توجه  خیرین  نیک اندیش به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار در این ایام حساس و خاص جامعه است.

وی خاطرنشان کرد:همت بلند جمعیت هلال احمر استان در تمامی صحنه هایی که مردم در نقطه ای نیازمند کمک بوده اند، صحنه هایی زیبا و درخشان از نوع دوستی و مشارکت اجتماعی بوده است.

حق شناس بیان کرد:این توجه تحسین برانگیز حاج محمد شهرکی خیر نوع دوست و داوطلب به اقشار آسیب پذیر متأثر از کرونا در شهرستان و مناطق محروم شرق استان در کنار سایر کمک های شایان توجه به نیازمندان؛ امری بزرگ در راستای کاهش آلام محرومان در شرایط خاص است.‌/مهر


http://www.caspiankhabar.com/9356



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96