اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح مرکز مطالعات پیامدهای کرونا در گلستان
مرکز مطالعات و سنجش پیامدهای شیوع ویروس کرونا در استان گلستان امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین با استاندار گلستان و فرمانده سپاه نینوا در ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان افتتاح شد.

هادی حق‌شناس آیین افتتاح این مرکز گفت:به فرموده مقام معظم رهبری، ثروت و امکانات مادی منشأ قدرت نیست، بلکه در دنیای امروز منشأ قدرت و اقتدار یک کشور، علم و دانش است.مصداق این بیان رهبر انقلاب، وضعیت امروز آمریکاست.آمریکا که قوی‌ترین اقتصاد جهان را داراست ولی امروز مشاهده می‌کنیم که در مواجه با ویروس  کرونا  دچار بیشترین آسیب شده است.

 استاندار  گلستان بیان کرد:کاری که بسیج دانشجویی امروز می‌تواند انجام دهد، مستندسازی ویروس کرونا در سطح استان است‌تا به شناخت هرچه بیشتر این ویروس منحوس کمک شود تا این تجربه به نسل‌های بعد هم منتقل شود.

سردار علی ملک شاهکویی نیز گفت:کشور ما بیش از ۴۰ سال است که تحت شدیدترین تحریم هاست اما با قدرت در مقابل این ویروس ایستادگی کرده، ولی شاهدیم که غرب خصوصاً آمریکا در مقابل این ویروس منحوس درمانده شده و نمی‌تواند اقدام مؤثری انجام دهند.

فرمانده  سپاه  نینوا تصریح کرد:کاری که دوستان ما در ناحیه دانشجویی در مرکز مطالعات و سنجش شیوع ویروس کرونا در حال انجام آن هستند، بسیار خوب و حائز اهمیت است و می‌تواند برکات زیادی برای استان و کشور داشته باشد.

به گزارش  کاسپین خبر ، این مرکز با همکاری اساتید دانشگاه، کارشناسان و دانشجویان دانشگاه‌های استان گلستان راه‌اندازی شده است.در این مرکز به مطالعه و پیامدسنجی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی،  سیاسی ، امنیتی، مذهبی، کشاورزی و محیط‌زیست، بهداشت و درمان و غیره پرداخته می‌شود./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9353



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96