اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

کمبود پزشک متخصص چالش گلستان/ بیمارستان طاهری ۲۵ درصد پیشرفت دارد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مهم ترین چالش علوم پزشکی گلستان، کمبود نیروی متخصص و فوق تخصص است که این مسئله در کشور هم حکمفرما است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سعید گل فیروزی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد:وضعیت شیوع  کرونا  در پیک هفتم همچنان صعودی بوده و باید دو هفته آتی را رصد کنیم تا ببینیم سرانجام این پیک چه خواهد شد.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان افزود:خبرنگاران در دوران کرونا زحمات فراوانی کشیده و بیشتر آنها برای فضای صداقت و انصاف را رعایت می‌کنند.

وی با بیان این که تأمین بهداشت با کیفیت و کمیت را وظیفه خود می‌دانیم، گفت:مهم‌ترین چالش علوم پزشکی گلستان، کمبود نیروی متخصص و فوق تخصص است که این مسئله در کشور هم حکفرما است.

گل فیروزی توضیح داد که به لحاظ جذب نیروی متخصص یک بار در سال امکان فراخوان وجود دارد و تلاش کردیم بخشی از مشکلات را با استفاده از فراخوان‌ها و غیره تأمین کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد:گلستان قطب سرطان بوده و در زمینه جراح سرطان کمبود داریم و بسیاری از بیماران مجبور هستند به شهرهای تهران و مشهد مراجعه کنند.

وی گفت:در بخش دولتی تنها چهار فوق تخصص قلب داشته و تلاش می‌کنیم که وضعیت را پایدار نگه داریم.

گل فیروزی به برخی از پروژه‌های در دست اقدام اشاره کرد و افزود: بیمارستان  آیت الله طاهری با ۶۰۰ تخت ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کلنگ بیمارستان طالقانی گرگان هم با رفع مشکلات اداری به زمین زده شده و هم اکنون برای شروع کار آماده است و به لحاظ منابع مشکلی نداریم.

به گفته وی بیمارستان گالیکش هم پیشرفت خوبی داشته و وضعیت آن نسبت به دیگر پروژه‌ها بهتر است.


http://www.caspiankhabar.com/93528



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96