اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: ۲۰۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود
استاندار گلستان گفت: در رزمایش کمک مومنانه و با کمک خیران، سپاه و بسیج و دستگاه‌های اجرایی استان ۲۰۰ هزار بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان،  هادی حق شناس  پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز مطالعات و پیامدسنجی شیوع  کرونا  در استان اظهارداشت:براساس فرمایش مقام معظم  رهبر ی ثروت و امکانات مادی منشا قدرت نیست بلکه در دنیای امروز منشا قدرت و اقتدار یک کشور، علم و دانش است.

وی گفت:مصداق این بیان رهبر معظم انقلاب وضعیت امروز آمریکاست.امریکا که قوی‌ترین اقتصاد جهان را دارد ولی امروز در مواجه با ویروس کرونا دچار بیشترین آسیب شده است.

 استاندار  گلستان خاطرنشان کرد:کاری که  بسیج  دانشجویی امروز می‌تواند انجام دهد، مستندسازی ویروس کرونا در سطح استان است‌تا به شناخت هرچه بیشتر این ویروس منحوس کمک کنند و این تجربه به نسل‌های بعد هم منتقل شود.

وی با بیان اینکه در این روزهای سخت شیوع بیماری کرونا، معیشت بسیاری از خانواده‌ها تحت تأثیر قرار گرفته است، افزود:رزمایش کمک مومنانه در استان با حمایت نماینده ولی فقیه، سپاه و بسیج و سایر دستگاه‌ها آغاز شده و قرار است بسته‌های غذایی و معیشتی برای کمک به محرومان و نیازمندان تهیه شود.

حق شناس گفت:قرار است در مرحله نخست این رزمایش 200 هزار بسته غذایی در استان تهیه و توزیع شود.در این بسته‌های غذایی چند قلم اساسی و موردنیاز خانوار در آستانه ماه مبارک رمضان، قرار دارد.

وی ادامه داد:شناسایی محرومان و نیازمندان و کسانی که معیشت آنان در اثر شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده است، برعهده بسیج قرار گرفته است و در هر شهرستان نیز این اقدامات در قالب ستادهای اجرایی، انجام می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9352



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96