اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

تمام پروژه‌های های گلستان از سال ۹۶براساس سند آمایش تدوین شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: تمام پروژه‌های های گلستان از سال ۹۶ براساس سند آمایش تدوین شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، قدرت الله عابدی اظهارکرد:سند آمایش یک سند راهبردی بالادستی برای توسعه استان بوده و نقشه راه را مشخص می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  گلستان  افزود:این سند، با محوریت سازمان مدیریت و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و صاحب‌نظران تهیه شده و کار تیمی و با خرد جمعی بوده که به تایید بالاترین مرجع قانونی استان رسیده است.

وی بیان کرد:این سند در ۳۷ جلد تهیه شده و لازم بود در کنار آن، سند بخشی آمایشی هم داشته باشیم که در بخش‌های گردشگری، صنعت، توسعه صادرات و کشاورزی تهیه شده است.

عابدی گفت:سند بخشی، سند راهبردی و عملیاتی براساس چهارچوب سند آمایش بوده که در دستور کار قرار گرفت و بر اساس آن سیاست گذاری‌ها اتفاق می‌افتد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان بیان کرد:از سال ۹۶ تمام پروژه‌ها براساس سند آمایش برنامه ریزی شده و در سفر رئیس جمهور به استان هم پروژه‌هایی را با نگاه آمایش سرزمینی در دستور کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد:پروژه‌های بزرگ مقیاس که پیشران توسعه بوده و ضمانت اجرایی هم به آن داده شد.

عابدی گفت:مصوبات سفر از اعتبارات ملی، منابع تسهیلاتی و سرمایه‌گذاری اختصاص خواهد یافت.

وی در خصوص برنامه هفتم توسعه هم گفت:ابتدا ارزیابی از برنامه ششم توسعه داشته و چارچوبی را تنظیم و برای دستگاه‌های اجرایی ارسال کردیم که آنها نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت:مجموعه سیاست‌ها و راهبردها مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت و برنامه هفتم بر اساس آن برنامه ریزی شد و این دو در پیوند با هم هستند.


http://www.caspiankhabar.com/93512



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96