اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر روابط عمومی فرودگاههای گلستان خبر داد

برقراری پرواز فوق العاده تهران _ گرگان _ تهران در روز چهارشنبه
مدیر روابط عمومی فرودگاههای استان گلستان از برقراری پرواز فوق العاده تهران _ گرگان _ تهران بنا به درخواست مردم این استان توسط هواپیمایی «چابهار ایر» خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حنظله گرزین امروز با اشاره به اینکه در روزهای اخیر و در دوران پیک مسافرتی هم استانی های عزیز درخواست های متعددی برای افزایش پروازهای خروجی گرگان به تهران صورت گرفته بود، اظهار کرد:بخشی از تمرکز ما در روزهای اخیر بر روی سرویس دهی مناسب، ایمن و منظم به کاروانهای اعزامی به کشور عربستان و سفر معنوی حج تمتع بود که البته مانع از توجه به پروازهای داخلی نشد.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم در عین خدمات دهی مناسب به پروازهای بین المللی در حوزه پروازهای داخلی نیز تدابیری بیاندیشیم، افزود:با رایزنی های صورت گرفته توسط مدیرکل  فرودگاه های استان گلستان و پیگیری های مجدانه مجموعه دلسوزان این حوزه موفق به برقراری پرواز فوق العاده در برخی از روزهای هفته شده ایم.

مدیر روابط عمومی فرودگاههای استان گلستان با تاکید بر اینکه برای نخستین بار شرکت هواپیمایی چابهار ایر اقدام به راه اندازی پرواز از مبدا تهران به مقصد گرگان و بالعکس کرده است، خاطرنشان کرد:نخستین پرواز پیش بینی شده در این چارچوب روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه توسط این شرکت هواپیمایی برگزار خواهد شد.

گرزین ساعت پرواز خروجی از فرودگاه مهرآباد را ساعت 19 شب دانست و گفت:پرواز خروجی از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به مقصد تهران نیز راس ساعت 20:30 خواهد بود که نیاز است مسافران عزیز پس از دریافت بلیط حداقل یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند.


http://www.caspiankhabar.com/93394



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

فرودگاه


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96