اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دانش‌آموزان استان گلستان در پایگاه‌های تابستانه یک مهارت را فرا می‌گیرند
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به فعال بودن ۹۵۰ پایگاه تابستانه اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دانش‌آموزان این استان در پایگاه‌های تابستانه یک مهارت را فرا می‌گیرند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم ، سیدرضا نظری صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه‌های تابستانه اوقات فراغت دانش آموزی استان گلستان اظهارداشت:این پایگاه های با شعار هر دانش آموز یک مهارت در سطح استان دایر شده است.

وی گفت:در نظام تعلیم و تربیت اوقات فراغت به معنای استعدادیابی و کشف علاقه‌مندی‌های دانش آموزان است، زیرا دانش آموز بر اساس علاقه و استعداد خود در طرح اوقات فراغت شرکت کرده و از آن بهره لازم را می‌برد، کاری که همراه با عشق و علاقه باشد تلاش و کوشش را به همراه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود:اردوهای طرح اوقات فراغت باید هدفمند باشد، در اردوهای هدفمند بسیاری از مسائل اعتقادی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی وجود دارد که سبب رشد و شکوفایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان می‌شود. 
 

نظری اظهار کرد:یکی از دغدغه‌های اصلی اولیا و دانش آموزان در ایام تابستان، برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه است که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، اوقات فراغت فرصتی برای رشد و شکوفایی دانش‌آموزان است که ما باید مراقب باشیم تا فرصت سوزی نکنیم و بتوانیم به نحو احسن بهره لازم را از این فرصت‌ها ببریم.

وی افزود:شعار امسال ما هر دانش آموز یک مهارت است و نزدیک به 950 پایگاه اوقات فراغت در استان آماده پذیرش دانش آموزان است که امیدواریم دانش‌آموزان ما در کنار فعالیت‌های آموزشی، اوقات شاداب و با نشاطی را تجربه کنند، مهم ترین حسن فعالیت‌های اوقات فراغت این است که دانش آموز با علاقه و با انتخاب خودش فعالیت‌ها را انتخاب کرده و در همان حوزه فعالیت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت:امسال ما در اوقات فراغت تابستانه چندین طرح بسیار خوب داریم که جشن و راه مزمل، اردوهای جاودانه یک روزه، طرح پیشاور، جشنواره های بومی محلی، تربیت دانش آموز و غیره است و همه این فعالیت‌ها با همکاری آموزش و پرورش استان و دانش‌آموزان خوب ما اتفاق خواهد افتاد.


http://www.caspiankhabar.com/93392



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96