اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی فقیه در گلستان:

پتروشیمی گلستان در مسیر رفع مشکلات است
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: پتروشیمی گلستان معضلی بود که سال‌ها در بن بست قرار داشت و هم اکنون با پیگیری‌های دادگستری گلستان در مسیر رفع مشکلات است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در حاشیه دیدار با رئیس کل  دادگستری  و جمعی از قضات گلستان به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد:در سفر رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور به گلستان مشکلات  پتروشیمی  گلستان مطرح و دستور پیگیری برای رفع این دغدغه مردم استان صادر شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود:پتروشیمی گلستان معضلی بود که سال‌ها در بن بست افتاده و هم اکنون با پیگیری‌های دادگستری گلستان در مسیر رفع مشکلات است و امیدواریم در آینده نزدیک این مسئله حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به قضات، بیان کرد:اگر برخورد ما با مردم یک برخورد اخلاقی و اسلامی باشد، در مقابل از احکام صادره در دستگاه قضا رضایتمندی داشته و آنها را می‌پذیرند.

نورمفیدی ادامه داد:این مسئله بسیار مهم بوده و ریشه اخلاقی دارد و در این خصوص پیامبر(ص) فرمودند که شما نمی‌توانید همه آن چیزی را که مردم از شما می‌خواهند انجام دهید ولی زمانی که با مردم برخورد خوب داشته باشید، این مسئله سبب رضایت مردم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:از قضات می‌خواهیم با مردم، اخلاق خوب، رفتار و برخورد خوب داشته باشند و هوای نفس را وارد مقام حکم نکنند.


http://www.caspiankhabar.com/93373



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96