اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه و بسیج گلستان/فعالیت ۷ هزار گروه جهادی برای شکست کرونا
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج در استان گفت: تا کنون ۲۰ هزار بسته معیشتی بین محرومان و نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، سرهنگ حسن ملک‌حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی  رزمایش کمک مومنانه  در استان اظهارداشت:به طور کلی تجربه‌های زیادی در بحران‌های گذشته پیش روی ماست که می‌تواند در این شرایط فعلی کارآیی داشته باشد.

وی افزود:بعد از نخستین فرمان امام خامنه‌ای به نیروهای مسلح در راستای مبارزه با  کرونا ، مجموعه  سپاه  و بسیج در کنار مردم قرار گرفتند و اکنون بیش از 97 درصد مردم استان غربالگری شده‌اند.

به گفته ملک‌حسینی در حال حاضر حدود 42 هزار نفر در قالب 7 هزار گروه جهادی برای شکست کرونا در سطح استان فعالیت دارند.

مسئول  بسیج سازندگی  سپاه نینوای گلستان ادامه داد:تا به امروز جهادگران بسیجی 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده‌و 60 هزار پوشاک بیمارستانی به بیمارستان‌ها تحویل داده‌اند.همچنین 500 کارگاه تولید ماسک در سطح استان فعال شده که ظرفیت تولیدات را تا 700 هزار ماسک افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد:بعد از سخنان گوهربار رهبر فرزانه انقلاب درباره رزمایش همدلی و کمک مومنانه؛ بلافاصله یک قرارگاه در سپاه شکل گرفت تا طرح کمک مومنانه را پیش بگیریم که از روز گذشته اقدامات اجرایی ما آغاز شده است.

ملک‌حسینی گفت:افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا، مشاغلی که دچار آسیب اقتصادی شده‌اند و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت خدمت‌رسانی ما قرار دارند.در این طرح تمام سعی خود را خواهیم کرد موازی کاری پیش نیاید و در کنار دیگر دستگاه‌ها به مردم خدمات‌رسانی کنیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9333



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96