اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

بیش از ۸۵ درصد مدارس گلستان به سامانه شاد متصل شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بیش از ۸۵درصد مدارس گلستان به سامانه شاد متصل شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، احسان گوهری راد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان، اظهارکرد:سلامت همکاران و دانش آموزان مقدم بر هر فعالیتی است و همه ما باید با رعایت نکات و اصول  بهداشت ی مراقب سلامت همدیگر باشیم.

وی اضافه کرد:معلمان و همکاران فرهنگی استان گلستان با همکاری مطلوب والدین، آموزش را در بستر فضای مجازی ادامه دادند و مانع عقب افتادگی دانش آموزان شدند و می توان از آن به عنوان یک جهاد آموزشی یاد کرد که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

گوهری راد در خصوص نرم افزارجدید تولید شده توسط وزارت آموزش و پرورش، افزود:در حال حاضر پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد:فعلاً این نرم افزار برای مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی فعال شده است و آنان می توانند این نرم افزار را دریافت و نصب کنند.

گوهری راد با بیان اینکه تا این لحظه بیش از ۸۵ درصد  مدارس  گلستان به سامانه شاد متصل شده اند، گفت:به تمام مسائل و مشکلات آموزش مجازی واقف هستیم ولی اعتقاد داریم که این آموزش یک گام به جلوست.

مدیرکل آموش و پرورش استان گلستان گفت:تفاهم نامه ای با اداره کل پست منعقد شده است تا از طریق سامانه ای که طراحی شده دانش آموزان نیاز خود به جزوه آموزشی را اعلام کنند تا جزوات از طریق پست در اختیار آنها قرار گیرد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9332



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96