اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس فدراسیون وزنه برداری خبر داد

دریافت ضمانت برای جلوگیری از فرار وزنه برداران
رئیس فدراسیون وزنه برداری از سخت گیری و ارائه ضمانت توسط وزنه برداران برای جلوگیری از فرار آنها به دیگر کشورها خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی مرادی عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص کاندیدا شدنش برای انتخابات فدراسیون جهانی  وزنه برداری ، اظهار کرد:با طرح و برنامه برای انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری ثبت نام کردیم و هدف‌مان دفاع و بازگشت شخصیت این رشته در کمیته بین المللی المپیک است.

وی افزود:فدراسیون ایران سردمدار حمایت و پشتیبانی از وزنه برداری است و برای کمک به این رشته در سطح جهانی حضور پیدا کردیم.

مرادی ادامه داد:ایران همواره به عنوان یکی از قدرت‌های وزنه برداری در سطح جهان شناخته شده و شانس به دست آوردن کرسی در فدراسیون جهانی به رایزنی و دیدار با برخی کشورها بستگی دارد.

وی اضافه کرد:یکی از انتقادات کمیته بین المللی المپیک به فدراسیون جهانی وزنه برداری در بخش دوپینگ است و باید برای بهبود شرایط از خرد جمعی استفاده کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص پناهنده شدن یکتا جمالی مدال آور ایران در مسابقات جهانی گفت:این ورزشکار پس از پناهندگی مسائلی را مطرح کرد که خوراک رسانه‌های معاند شد و ما نمی‌توانیم با خودخواهی یک دختر ۱۷ ساله دست روی دست بگذاریم.

مرادی افزود:ترک اردو در اروپا و پناهنده شدن نمی‌تواند کار یک دختر ۱۷ ساله باشد و احتمالاً یک باند قاجاق انسان این ماجرا را مدیریت کرده است.

وی ادامه داد:از این پس در اعزام‌های برون مرزی تمهیدات جدی در نظر خواهیم گرفت و اگر ملی پوشان ضمانت نامه‌ها را ارائه کنند اعزام خواهند شد و در غیر این صورت آن ورزشکار اعزام نمی‌شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اقدامات در بخش مبارزه با دوپینگ خاطرنشان کرد:اسامی وزنه برداران در سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمع آوری و کنترل می‌شود.

مرادی افزود:خوشبختانه ستاد ملی مبارره با دوپینگ خوب و توانمند است و آزمایش‌ها به آلمان اعزام می‌شود و تمامی موارد را تحت کنترل دارد.


http://www.caspiankhabar.com/93291



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96