اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست پلیس راهور گلستان خبرداد

کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی گلستان در طرح نوروزی ۹۹
سرپرست پلیس راهور استان گلستان از کاهش ۶۰ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری استان خبرداد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با  کاسپین خبر  از گرگان اظهارکرد:در اجرای طرح نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در تصادفات فوتی ۶۰ درصد و در تصادفات جرحی ۵۷ درصد و در تصادفات خسارتی ۵۴ درصد کاهش را شاهد بودیم.

وی افزود:اگر چه بسیاری از ترددها و سفرهای درون و برون شهری تحت تاثیر ویروس  کرونا  قرار داشته اما باید بپذیریم که غالب رانندگان از قوانین و مقررات  راهنمایی و رانندگی  تبعیت کرده و کسب رتبه مذکور حاصل توجه رانندگان و تلاش همکاران در مجموعه  پلیس راهور   استان  و البته اطلاع رسانی های رسانه های استان بوده است.

بسطامی تاکید کرد:امیدواریم که مردم در گام بعدی طرح فاصله گذاری اجتماعی، نهایت همکاری را داشته و با رعایت نکات ایمنی فردی، امنیت و سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

وی گفت:ارائه خدمات بخش های شماره گذاری، صدور گواهینامه، اجرائیات و مرکز تعویض پلاک به محض اعلام پلیس راهور ناجا، اطلاع رسانی خواهد شد.

بسطامی همه هم استانی ها را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه و بیان کرد:رانندگان در صورت امکان از تردد و سفرهای غیرضروری اجتناب کنند تا از این طریق به تسهیل تردد و انضباط ترافیکی شهرها کمک و ایفای نقش کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9329



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96