اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بخشیدن اجاره بهای ۳۷۲ واحد تجاری و مسکونی در گنبدکاووس
۱۷۰ مالک واحدهای مسکونی، تجاری و اداری گنبدکاووس با پیوستن به پویش "همدلی مالکان و مستاجران " و با هدف جبران بخشی از ضرر و زیان ناشی از شیوع کرونا، از دریافت حداقل اجاره یک ماه ۳۷۲ واحد خود صرف‌نظر کردند.

این پویش توسط سمن‌های جوانان  گنبد کاووس راه‌اندازی شده و با تلاش سمن‌های جوانان این شهرستان و گفت و گو با مالکان، تعداد کسانی که حاضر به بخشش اجاره املاک خود هستند در حال افزایش است.

سمن‌های جوانان گنبدکاووس همچنین در راستای پویش همدلی، تاکنون پنج هزار و ۳۱۳ بسته غذایی،  بهداشتی  و سلامت را با همکاری خیران تهیه و در مناطق حاشیه نشین این شهرستان میان خانوارهای نیازمند توزیع کردند.

رییس  اداره ورزش و جوانان  گنبدکاووس، کمک به پاکبانان برای جمع‌آوری ماسک‌ها و دستکش‌های رهاشده در خیابان‌ها و پارک‌ها، اهدای بسته‌های بهداشتی و سلامت در خانه سالمندان و مراکز توانبخشی، راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی و توزیع بسته‌های تقویت سیستم ایمنی بدن را از دیگر اقدامات سمن‌های جوانان شهرستان برشمرد.

حجت‌الله یوسفی روز شنبه اظهار داشت:این سمن‌ها تاکنون ۱۶ هزار و ۳۵۰ ماسک استاندارد را در ۴ کارگاه خانگی دوخته و تحویل مراکز درمانی، اداره زندان، محلات حاشیه‌نشین و مردم نیازمند گنبدکاووس دادند.

پویندگان حیات نوین، آوای جوانان پویا، بنیاد فرهنگی طهورا، پیشگامان مسیر روشن، کانون اندیشه جوان و یاوران جوان ورزش پاک، سمن‌های فعال شهرستان گنبدکاووس برای مقابله با ویروس  کرونا  و قطع زنجیره آن هستند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9326



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96