اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: ابربدهکاران بانکی باید مجازات شوند
امام جمعه گرگان گفت: معرفی نام ابربدهکاران بانکی جای قدردانی دارد اما این افراد به مردم خیانت کرده‌اند و باید مجازات شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های  نماز جمعه  گرگان با قدردانی از دولت سیزدهم در افشای نام ابربدهکاران  بانک ی اظهار داشت:پول‌هایی که نزد بانک ها است برای مردم است و در حالی که این افراد تسهیلات زیادی را دریافت کردند اما برای پرداخت اقساط خود اقدام نکردند، این افراد خائن هستند و با این اقدام خود شاید بانک های ما را به ورشکستگی بکشانند، این افراد تسهیلات کلان بانکی دریافت کردند و سال ها است که این تسهیلات را پرداخت نکردند و ضرر مالی سنگینی را به بانک ها و مردم تحمیل کردند.

وی تاکید کرد:اقدام ابربدهکاران بانکی خیانت بود اما به طور قطع افرادی نیز در این خیانت دست داشتند که همه این افراد باید مجازات شوند، خالی کردن بانک‌ها خیانت است و گیرندگان تسهیلات کلان و کسانی که راه را برای این افراد هموار کردند باید محاکمه شوند، معرفی نام ابربدهکاران بانکی جای قدردانی دارد اما صرفا معرفی این افراد کافی نیست و باید مجازت شوند.

امام جمعه گرگان با اشاره به دیدار اخیر مسئولان با رهبر معظم انقلاب گفت:بدون شک رهبر معظم انقلاب در مسائل کشور دیدی اصولی و عمیق دارند و تشکیلات دولت باید عمق راهنمایی‌ها را درک کند و به میدان عمل بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب در آن دیدار بر برنامه ریزی، گره نزدن مشکلات کشور با مذاکرات، نقد منصفانه و درست مصرف کردن و گرفتن ارزهای بلوکه شده کشور تاکید داشتند.
 

وی خاطرنشان کرد:برنامه‌ریزی در کشور باید دانش‌بنیان باشد که نمونه آن در کشاورزی است زیرا کشاورزی ما دانش‌بنیان نیست و به صورت سنتی اداره می‌شود و همین روش امروزی باعث هدر رفت آب و ویران شدن خاک می‌شود در صورتی که اگر با دانش‌بنیان شدن کشاورزی جلو برود، آب و خاک حفظ شده و درآمد کشاورزان پنج برابر می‌شود.

نورمفیدی تاکید کرد:شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از 110 هزار میلیارد ریال مصوبه مجلس برای آنها استفاده کنند اما نباید این شرکت‌ها بهانه‌ای تنها برای گرفتن تسهیلات باشند و کاری انجام ندهند.

امام‌جمعه گرگان اضافه کرد:ارزهای بلوکه شده که آزاد می‌شوند نباید صرف واردات بی‌رویه شود بلکه باید برای مسائل و کارهای اساسی و بنیادی کشور استفاده شود.

نورمفیدی افزود:رهبر معظم اتقلاب در آن دیدار تاکید داشتند که ما می‌خواهیم مذاکران به نتیجه برسد و اگر مشکلی پیش بیاید از سمت ما نیست.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کشته شدن سه صهیونیست و زخمی شدن 13 نفر توسط یک جوان فلسطینی یادآور شد:این مسئله نشان می‌دهد که مسئله فلسطین تمام شدنی نیست و فلسطین وقتی مسئله‌اش تمام می‌شود که دنیا سر عقل بیاید و با زور دنبال حق کشی نباشد.

نورمفیدی با اشاره به ماه مبارک رمضان بیان کرد:اگر فردی روزه نمی‌گیرد تکلیفش بر عهده خودش با خدا در دنیا و آخرت است اما نباید در ملا عام روزه‌خواری کند زیرا بی‌احترامی و دهن کجی به خداست و گناه این صد برابر از گناه روزه نگرفتن و یا روز خوردن در یک جای خلوت است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد:این حرکات سبب تحریک احساسات متدینین و مسلمانان می‌شود و ممکن است اقداماتی صورت گیرد که نشود جلوی آن را گرفت.


http://www.caspiankhabar.com/93080



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96