اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۳۴۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط سپاه در استان گلستان ایجاد شده است
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به‌عهده سپاه است، گفت: قرارگاه پیشرفت سپاه تاکنون ۳هزار و ۴۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی را در استان گلستان ایجاد کرده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در جمع خبرنگاران به‌مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت:یکی از اهدافی که امام(ره)برای تشکیل  سپاه  داشت، نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی بود چراکه این انقلاب هم ریشه در قیام حضرت سیدالشهدا(ع)و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از مظلومان دارد.

وی افزود:براساس اصل یکصد و پنجاه قانون اساسی جمهوری اسلامی، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب به‌عهده سپاه است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان عنوان کرد:از بدو انقلاب سازماندهی و آموزش نیروهای مردمی به‌عهده سپاه گذاشته شد و این برای ما افتخار است که نیروهای مردمی را سازماندهی کنیم، آموزش دهیم تا در آن مقطع تاریخی از زمان به دفاع از انقلاب بپردازند.

ملک‌شاهکوهی گفت:سالانه تعدادی از بسیجیان را جذب می‌کنیم و در قالب گروه‌های جهادی و سند انتظار بسیج و طرح اعتلای بسیج آموزش می‌دهیم تا برای ایجاد حکومت تمدن اسلامی تربیت شوند.
 

وی اضافه کرد:یکی از کارهایی که سپاه نینوای استان انجام می‌دهد، بحث پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی است.

ملک‌شاهکوهی اعلام کرد:قرارگاه پیشرفت ما 3410 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی مانند ساخت و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده، جاده‌های بین مزارع، آبرسانی، راه‌سازی و فضای ورزشی را ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت:در سال جاری 187 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی را افتتاح کردیم و در سال آینده 423 روستا را با همکاری آبفای استان آبرسانی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:در بحث کرونا اقدامات خوبی انجام دادیم که می‌توان از ضدعفونی و امن‌سازی 103 هزار باب مناطق مختلف، توزیع 3 میلیون بسته ماسک و دستکش، فعال‌سازی 756 کارگاه تولید ماسک و غیره نام برد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود:در پالایش، رصد و جداسازی افرادی که به کرونا مبتلا شده بودند اقدامات مفیدی انجام شد و برای این افراد پیک‌های موتوری بسیج، مایحتاج آنها را تأمین می‌کردند.

وی بیان کرد:دشمن با تمام قدرت دنبال ضربه‌زدن به سپاه است و ما از این خوشحالیم که سپاه کار خود را آن‌قدر خوب انجام داده است که آنها را خشمناک کرده است.

ملک‌شاهکویی گفت:یکی از کارهایی که ما انجام می‌دهیم بحث جذب نوجوانان در پایگاه‌های بسیج است و ایجاد محله اسلامی جزو مأموریت‌های ماست.


http://www.caspiankhabar.com/92969



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96