اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد:

ایران جزو ۱۰ کشور برتر جهان در مقابله با کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران جزو ۱۰ کشور برتر جهان در بحث مقابله با کروناست و این یکی از دستاوردهای مهم کشور دانست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  بهرام عین اللهی  در حاشیه بازدید از  بیمارستان  حضرت معصومه(س)آزادشهر گفت:با تلاش‌های که در راستای پیشگیری از کرونا و واکسیناسیون وسیع کشور و همچنین از لحاظ درمان بیماران کرونایی انجام شد، سازمان‌های جهانی از جمله سازمان بهداشت جهانی در چند روز اخیر از  وزارت بهداشت  تقدیر کرد.

به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود ۲۲۰ طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که پیشرفت فیزیکی آن‌ها بین ۱۰ تا ۹۰ درصد متفاوت است.

او گفت: اولویت این وزارتخانه تکمیل طرح های نیمه تمام است.

عین اللهی می گوید:ارتقای بیمارستان حضرت معصومه(س)آزادشهر از ۶۴ تخت به ۱۳۰ تختخوابی جزو مصوبه سفر استانی نیامده است و باید با معاون اجرایی رییس جمهور رایزنی شود تا میزان اعتبار آن را مشخص شود.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت:بومی گزینی بهترین راه حل مشکل کمبود پزشک در مناطق محروم است و باید با افزایش ظرفیت‌ها، افراد را در مناطق محروم برای تربیت پزشک به شرط ماندن در همان منطقه جذب کنیم و از سوی دیگر به امکانات مناطق محروم هم توجه ویژه‌ای شود.

او گفت:تعداد شهر‌های قرمز در کشور رو به کاهش است و از ۱۸۴ شهر قرمز در هفته گذشته به ۱۴۸ شهر قرمز رسیده ایم.


http://www.caspiankhabar.com/92951



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96