اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برپایی 450 پایگاه جشن نیکوکاری در گلستان
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از استقرار 450 پایگاه جشن نیکوکاری در گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  کاسپین خبر ،  عیسی بابایی ،مدیرکل  کمیته امداد  استان گلستان در جمع خبرنگاران استان از راه اندازی 450 پایگاه  جشن نیکوکاری  در گلستان خبر داد و گفت:از این تعداد 20 پایگاه در مجموع ادارات، استقرار 30 پایگاه در میادین شهر و 350 پایگاه مربوط به مراکز نیکو کاری که به صورت محله محور و مسجد محور فعالیت خواهند داشت
 
وی افزود: این پایگاه ها در روز های 12، 13 و 14 آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری هستند.

بابایی اظهار کرد:12 اسفندماه مراسم جشن نیکوکاری با استقرار پایگاههای ثابت وسیار در میادین اصلی شهر ، 13 اسفند ماه در میعادگاه های مصلی نماز جمعه و 14 اسفند در صورت اعلام ستاد کرونا بانواختن زنگ مدارس در سطح استان برگزار می شود.

وی شعار محوری امسال را«عیدی برای همه»اعلام کرد و ادامه داد:مردم می توانند به صورت غیر حضوری با آسان پرداز یا از طریق واریز به شماره کارت و یا از طریق سایت کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:باتوجه به اینکه سال گذشته مبلغ 15 میلیارد تومان کمک از سوی خیرین جمع آوری شد امسال پیش بینی می شود این رقم به 20 میلیارد تومان برسد.


http://www.caspiankhabar.com/92939



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96