اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گل فیروزی خانه تکانی را آغاز کرد

۴ انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی گلستان/ «سیدرضا حسینی» مدیر روابط عمومی شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی احکام جداگانه ای دو مشاور و مدیر را در این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، در هفته های اخیر یکی از اخبار داغ رسانه های استان گلستان تعیین تکلیف وضعیت ریاست  دانشگاه علوم پزشکی  استان و حواشی مرتبط با آن بود که تا چندین روز در صدر اخبار رسانه های استان قرار گرفته بود و همچنان نیز با انتشار برخی اسناد و نامه نگاری ها جزئیات جدیدی از این فرآیند و برخی تلاشها برای مقاومت در برابر تغییر مشخص می شود.

به هر تقدیر دکتر  سعید گل فیروزی  بر صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نشست و در نخستین گام سرکار خانم مهدوی را که سابقه مدیرکلی امور بانوان را در پرونده دارد به عنوان مدیر بیمارستان آموزشی درمانی پنجم آدر معرفی کرد.

اما امروز نیز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی اجکام جداگانه ای چهار نفر را به سمت های مختلفی منصوب و معرفی کرد.در یکی از این احکام دکتر حسین ایروانی از چهره های شناخته شده حوزه بهداشت و درمان استان گلستان که سوابق متعددی از جمله معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکلی بهزیستی استان داشته اشت به عنوان مشاوره حوزه بهداشت و درمان منصوب شده است.

در حکمی دیگر دکتر محسن جمال زاده به عنوان مشاور اجرایی رئیس دانشگاه منصوب و محمد ابوالحسنی نیز به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه حکم خود را دریافت کرد.

اما در حکمی دیگر سیدرضا حسینی از فعالان رسانه ای استان که سوابقی همچون سرپرستی اداره کل روابط عمومی استانداری و دستیار ارشد استاندار در حوزه رسانه رو مدیریت شعبه استانی سارمان فرهنگی رسانه ای سراج استان گلستان را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه منصوب شد.

دانشگاه علوم پزشکی گلستان علاوه بر مشغله مهم و اصلی خود در شرایط کرونایی در روزهای اخیر با حواشی متعدد باقی مانده از دوره قبلی از جمله دانشجویان دانشکده بین الملل و برخی موضوعات پیرامون مزایای خانواده شهدای سلامت دست و پنجه نرم می کند که رئیس جدید دانشگاه باید بر این چالش ها با تدبیر، فائق آید.


http://www.caspiankhabar.com/92901



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96