اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۴۳ سال استقامت

امام جمعه گرگان: پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را نجات داد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ملت ایران را از چنگال سلطه مستکبران عالم و دیکتاتورها آزاد کرده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر گرگان با اشاره به این که  ۲۲ بهمن  ۵۷ انفجار نور بود، بیان کرد:خدا بود که امام راحل را برای این ملت فرستاد و پیروزی و عزت را نصیب ملت ایران کرده است.
وی اقدام امام راحل را به حرکت حضرت موسی(ع)تشبیه کرد و اظهارداشت: امروز از طریق شبکه ها و فضای مجازی دنبال آسیب زدن به دستاورد های انقلاب و کم اهمیت جلوه دادن با انقلاب، هستند. 
وی تصریح کرد:دشمنان بدانند انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته و دارد که نمونه بارز آن دستاوردهای علمی بوده که جایگاه ایران در منطقه و میان ۵۷ کشور اسلامی رتبه اول است.
خطیب جمعه گرگان در خصوص دستاورد بخش تولیدات کشاورزی یادآور شد:امروز به برکت پیروزی انقلاب در کشور ظرفیت ذخیره سازی مواد غذایی به ۳۰۰ روز در سال رسیده در حالی قبل از انقلاب به ۳۰ روز منتهی می شد.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد:برخی ها انصاف داشته باشند امروز ایران در دانش جدید و نوین در سطح جهانی رتبه خوبی دارد و این را در حوزه هوا فضا مشاهده می کنیم.
به گفته وی چرا برخی حاضر نیستند خدمات انجام شده را در کشور در حوزه های مختلف منصفانه نگاه کنند.
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که منکر وجود برخی مشکل در کشور نیستیم، افزود:وجود این مشکلات هم به خاطر این بوده که مستکبران تلاش دارند که ما مستقل نباشیم.

وی بیان کرد:اکنون نباید منتظر تصمیم طرف مقابل برجام باشیم و راه های پیروزی وجود دارد که باید استفاده کنیم.
نورمفیدی اضافه کرد:ما می توانیم کشور را از این شرایط سخت که دشمنان به وجود آورده اند، عبور داده و آنها را پشیمانی کرده و پیروزی را رقم بزنیم. 
وی گفت:امروز آمریکا در خصوص برجام به"چه کنم چه کنم‌"افتاده، چون داخل این کشور اختلاف نظر و دو دستگی وجود دارد و حتی با اعراب منطقه هم‌برای توافق با ایران در حال رایزنی هستند.


http://www.caspiankhabar.com/92839



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96