اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



محدودیت‌های تردد در گلستان تا ۲۰ فروردین ادامه دارد
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: محدودیت‌های تردد در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهرهای استان گلستان تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، سردار روح‌الامین قاسمی ظهر امروز با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهارداشت:محدودیت‌های تردد در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهرهای  استان  گلستان تا 20 فروردین ادامه دارد.

وی افزود:در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری  کرونا  و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی،  نیروی انتظامی  از همان ساعات اولیه ابلاغیه نسبت به پایش و کنترل ترددها در محورهای ارتباطی استان اقدام و محدودیت تردد در جاده‌ها و معابر برون شهری را اعمال کرده است.

وی ادامه داد:در همین راستا در بررسی به عمل آمده از مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور، ترددها در محورهای ارتباطی برون شهری استان با کاهش 62 درصدی مواجه است که این نشان از مشارکت و همکاری همه شهروندان با پلیس است.

سردار قاسمی با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا، افزود:پلیس گلستان طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می کند و از هم استانی‌ها درخواست داریم در این خصوص با پلیس خدمتگزار خود، همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش تصادفات رانندگی در سطح استان، گفت:با تلاش‌های شبانه روزی پلیس، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در همین بازه زمانی تعداد متوفیان سوانح جاده‌ای 50 درصد کاهش را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد:تعداد تصادفات جرحی 78 درصد و تعداد تصادفات خسارتی 90 درصد با کاهش روبرو بوده است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9277



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96