اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد

پیش بینی کاهش دما و بارش برف در گلستان/ کشاورزان مراقب باشند
مدیر کل هواشناسی گلستان از کاهش ۶ الی هشت درجه ای دما در استان خبرداد و گفت: با توجه به کاهش دما در روزهای آتی باغداران از سرمازدگی محصولات خود جلوگیری کنند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، نوربخش داداشی  اظهار کرد:سامانه سرد و بارشی از روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه وارد گلستان خواهد شد که به موجب آن دمای استان ۶ تا هشت درجه کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این سامانه حامل باران، برف و وزش باد خواهد بود، افزود:به دلیل مه و کولاک امکان کاهش دید و لغزندگی برای رانندگان وجود دارد و ضروری است که پیش از حرکت، نسبت به داشتن تجهیزات کامل اطمینان پیدا کنند.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد:با توجه به وزش باد شدید گلخانه داران باید نسبت به استحکام سازه‌های گلخانه اطمینان حاصل کرده و با توجه به تغییر دما نکات لازم را در خصوص گرمایش گلخانه‌ها رعایت کنند.

داداشی با اعلام هشدار سرمازدگی به باغداران استان گفت:باغداران باید برای جلوگیری از سرمازدگی، نهال‌های جوان را زیر یک پوشش قرار دهند.

وی همچنین با توجه به وزش باد و وضعیت نا آرام دریا، از بعدازظهر پنجشنبه تا ظهر شنبه، صید را برای صیادان گلستانی ممنوع اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی گلستان در انتها خاطرنشان کرد:از هم استانی‌های عزیز تقاضا دارم در این ایام نسبت به مصرف بهینه گاز اقدام کرده تا شاهد کمبود این انرژی در گلستان و کشور نباشیم.


http://www.caspiankhabar.com/92761



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96