اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه مقرر است:

تسهیلات بازسازی به مینی بوس ها،اتوبوس هاو مجتمع های بین راهی گلستان پرداخت شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: مقرر است از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، تسهیلات کم بهره با نرخ نه و نیم درصد برای بازسازی مینی بوس ها و اتوبوس های حمل و نقل عمومی و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در سال جاری پرداخت شود.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از روابط عمومی راهداری ، مهدی میقانی روز پنجشنبه در مصاحبه ای خبری با رسانه های مکتوب و واحد خبر سیمای گلستان گفت:مقررشده این تسهیلات برای مینی بوس ها مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان،اتوبوس ها ۷۰۰ میلیون تومان و به مجتمع های خدماتی رفاهی یک میلیارد تومان و طی مدت بازپرداخت 5 ساله پرداخت شود.

به گفته وی، تعداد مینی بوس هایی که در استان می توانند از این تسهیلات استفاده کنند ۵۸ دستگاه،اتوبوس ها ۱۱ دستگاه و مجتمع ها ۲ باب است که به بانک ملی معرفی می شوند.

میقانی از فعالان بخش حمل و نقل عمومی مسافری بویژه مینی بوس ها خواست که با توجه به فرصت کم باقی مانده از سال جاری، هر چه سریع تر برای ثبت نام به انجمن های صنفی مرتبط مراجعه کنند تا پس از بازگشایی سامانه طی چندروز آینده، از این تسهیلات بهره مند شوند.

در بخش حمل و نقل عمومی استان گلستان تعداد 608 دستگاه مینی بوس و 190 دستگاه اتوبوس فعالیت دارند و تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی فعال استان نیز ۱۷ مجتمع می باشد.


http://www.caspiankhabar.com/92758



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96