اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سنگ تمام بهمن برای گلستان / ارتفاع برف در برخی مناطق استان به ۸۰ سانتی متر رسید
مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: از عصر امروز بارش برف علاوه بر مناطق کوهستانی در سایر مناطق استان هم گسترش می‌یابد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  نوربخش داداشی  مدیر کل  هواشناسی   گلستان  گفت:بارش  برف  و باران از شب گذشته در استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.


نوربخش دادشی افزود: بیشترین ارتفاع برف در استان از ارتفاعات روستای حاجی آباد شهرستان کردکوی به میزان ۸۰ سانتی متر گزارش شده است.


دادشی افزود:بر اساس مدل‌های پیش یابی، از ظهر امروز دامنه ریزش برف علاوه بر مناطق کوهستانی به سایر نقاط استان هم گسترش می‌یابد.


او ادامه داد:بیشترین باران تاکنون در گرگان با ۳۱ میلیمتر باریده است و بندرترکمن و و کردکوی هم به ترتیب با ۲۹ و ۲۴ میلیمتر در رده‌های بعد هستند.


مدیر کل هواشناسی گلستان با بیان این که فعالیت این سامانه امشب به پایان می‌رسد گفت:بر اثر فعالیت این سامانه، ساکنان مناطق مرتفع و کوهستانی گلستان علاوه بر بارش برف، هوای منفی ۱۲ درجه را تجربه خواهند کرد.

 

او با بیان اینکه حداکثر دمای استان امروز به ۵درجه سانتی گراد می‌رسد، افزود:امشب و فرداشب، یخبندان پیش بینی می‌شود.


بر اثر شدت کولاک و برف محور‌های کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق که گستان را به سمنان متصل می‌کنند از بامداد امروز برای ایمنی مسافران بسته شد.


۳۰ گروه  راهداری  هم در جاده‌ها برای کمک به عبور و مرور ایمن در جاده‌های استان مستقر هستند و همه دستگاه‌های امدادی آماده باش هستند.


http://www.caspiankhabar.com/92734



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96