اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

دستگیری سارق مزارع و باغات گنبدکاووس/ اعتراف به ۲۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت لوازم و ادوات کشاورزی از مزارع و باغات در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر ، سردار  روح الامین قاسمی  اظهارکرد:در پی وقوع چندین فقره  سرقت  لوازم و ادوات  کشاورزی  از مزارع و باغات در سطح شهرستان  گنبد کاووس و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:کارگاهان زبده پلیس آگاهی با جدیت و تلاش شبانه روزی اقداماتی را در جهت شناسایی سارقان احتمالی آغاز و تحقیقات وسیع و میدانی را در محل های وقوع جرم و همچنین مکان های همجوار در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان گلستان ادامه داد:ماموران در روند تحقیقات و با کار اطلاعاتی انجام شده سرانجام موفق شدند سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

قاسمی بیان کرد:سارق که ابتدا منکر هر گونه جرم و بزه بود پس از مواجهه با شواهد و مستندات غیر قابل انکار پلیس، به ۲۰ فقره سرقت لوازم و ادوات کشاورزی از مزارع و باغات در سطح شهرستان گنبد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست:با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9270



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96