اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در جریان حضور در شورای شهر گرگان رخ داد

مهر ابطال بر شایعه اختلاف نمایندگان گرگان/ اقتدای سنگدوینی به منتظری در نماز
نمایندگان حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جریان حضور در جلسه شورای شهر گرگان نماز را به جماعت و با اقتدای مهندس سنگدوینی به دکتر منتظری، همدلانه و صمیمانه اقامه کردند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا،استان گلستان در دوره جدید تشکیل  مجلس شورای اسلامی  دوره خاص و ویژه ای را تجربه می کند که از همان ابتدا با حضور نمایندگانی هوشمند، مردمی، باتجربه و کارآمد با درک درستی از شرایط کشور اتحاد، همدلی و همزبانی را برای توسعه متوازن استان گلستان و ارتقای شاخص های پیشرفت این استان محروم در دستور کار خود قرار دادند.

نگاه بسیار مثبت همه نمایندگان به پروژه های بزرگ تمامی 6 حوزه انتخابیه در 14 شهرستان استان در کنار پیگیری های گروهی برای رفع مسکلات مردم و گره گشایی از پروزه های عمرانی، گردشگری، درمانی و توسعه ای استان از جمله اقدامات مثبت و همدلانه نمایندگان 7گانه استان در دوره جدید بوده است.

پیشنهاد مبتکرانه اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان مبنی بر حضور تمامی نمایندگان استان در شهرستانها به نوبت و به منظور بررسی ظرفیت ها و البته کاستی های تمامی نقاط استان نیز اقدام شاخص دیگری بود که بارقه های امید را در دل همه مردم استان برای توسعه ای فراگیر و متوازن در سایه همدلی و وحدت نمایندگان شعله ور کرد.

اما در ماههای اخیر و در ایام انتصابات و حضور نیروهای جدید دولت سیزدهم در ادارات کل و فرمانداری ها برخی آگاهانه و یا ناخواسته با طرح مباحث غیراصولی و غیرمستند به نوعی به سمت ایجاد فضایی حرکت کردند که خروجی آن نمایش عدم همدلی و هماهنگی نمایندگان استان به ویژه نمایندگان مرکز استان در این مسیر بود، شایعاتی که هرچند به باور عمومی نرسید اما طرح آن می تواند موجب کند شدن روند توسعه استان و درگیر کردن نیروهای انقلاب به سمت کارهای بیهوده شود.

مهر ابطال بر شایعه اختلاف نمایندگان مجلس/ اقتدای سنگدوینی به منتظری در نماز

مهر ابطال بر شایعه اختلاف نمایندگان مجلس/ اقتدای سنگدوینی به منتظری در نماز

اما اقدام شایسته و هوشمندانه نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و حضور هماهنگ و باهم در جلسه  شورای شهر  گرگان و البته مهم تر از آن اقتدای مهندس  رمضانعلی سنگدوینی  به دکتر  غلامرضا منتظری  در نماز که بیانگر شهادت به تقوا، عدالت و شایستگی هاست موجی از خوشحالی و همدلی را میان مردم و دوستداران نظام و انقلاب ایجاد کرد.


http://www.caspiankhabar.com/92641



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96