اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون رئیس جمهور:

فتنه گران اصل نظام و مقدسات را در سال ۸۸ نشانه گرفته بودند
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فتنه گران با شعار تقلب و مظلوم نمایی در سال ۸۸ به میدان آمدند اما در ادامه اصل نظام اسلام و همه مقدسات را نشانه گرفتند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، سید محمد حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجمع یوم الله ۹ دی اظهارکرد:اگر واقعه ۹ دی مربوط به گذشته بود و به امروز ما مربوط نمی شد سخن گفتن از آن بی فایده بود اما امکان تکرار فتنه وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد:بصیرت مردم، ولایت مداری و حضور به موقع آنها در صحنه درس های بزرگ ۹ دی است که باید از آن عبرت گرفت.

حسینی با بیان اینکه مردم گلستان یک روز قبل از ۹ دی به صحنه آمدند، افزود:این حضور مردم استان نشان از ولایت مداری آنها است.

وی گفت:در ماجرای فتنه برخی عوام و حتی خواص جامعه دچار لغزش شدند که خاصیت فتنه است اما با سعه صدر و هدایت رهبر معظم انقلاب موفق شدند توده مردم را از بدخواهان نظام جدا کنند.

حسینی اضافه کرد:هر چند ممکن است مردم در برخی مسائل اختلاف نظر داشته باشند ولی در اصل نظام، ولایت پذیری و ادامه دادن راه شهدا هم عقیده هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد:ملت ایران وقتی دیدند بی شرمانه به بهانه تقلب به امام حسین(ع)، رهبری و همه آرمان های آنها توهین می شود دیگر طاقت نیاوردند و به میدان آمده و بساط فتنه ای که چهره خود را عیان کرده بود برچیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها افزود:شهید سلیمانی وقتی در فتنه ۸۸ و فتنه کوی دانشگاه مواجه شد با نوشتن نامه به خواصی که دچار لغزش شده بودند روشنگری کرده و هشدار دادند.

حسینی بیان کرد:فتنه گران با شعار تقلب و مظلوم نمایی در ابتدا به میدان آمدند اما در ادامه اصل نظام اسلام و همه مقدسات را نشانه گرفتند.

وی شدت گرفتن تحریم ها علیه ایران را از نتایج فتنه ۸۸ خواند و افزود:رییس جمهور آمریکا به طور علنی اعلام کرد ما بعد از حوادث ۹ دی مطمئن شدیم بین مردم و حتی مسئولان شکاف وجود دارد و تصمیم به تشدیدکردن تحریم ها بعد از آن واقعه گرفته شد.


http://www.caspiankhabar.com/92629



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96