اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



" بصیرت و ولایتمداری" فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان "بصیرت" و " ولایتمداری" مردم را عامل اصلی خنثی شدن فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان برشمرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در نشست تبیینی منطقه‌ای با عنوان"نهم دی ماه در امتداد تولای فاطمی"به مناسبت سالروز حماسه 9 دی و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:فتنه‌گران هیچ گاه دست از دشمنی و فتنه‌افکنی خود علیه انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت در طول تاریخ انقلاب، مشابه این فتنه‌ها با شدت و ضعف‌های فراوان بوده، هست و خواهد بود.

وی گفت:حماسه 9 دی ماه سال 88 روز اقتدار نظام اسلامی و روز پیروزی حق بر باطل بود.این حماسه عظیم و باشکوه، برگ زرّینی بود که در دفتر پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و هرگز از خاطره ملت محو نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان پایبندی به ارزش‌های اسلامی، پیروی از ولایت‌فقیه و درک و شناخت عمیق واقعه عاشورا توسط مردم را از علل وقوع حماسه 9 دی برشمرد و خاطرنشان کرد:حماسه نهم دی‌ماه روز تحکیم ارکان مهم انقلاب اسلامی و مشارکت همه جانبه مردم در صحنه و روز یاس و ناامیدی دشمنان بود.
 

احمدی همچنین به نقش رهبری نظام اسلامی دربرملا کردن فتنه 88 اشاره کرد و اظهار داشت:اگر هدایت و روشنگری رهبر فرزانه انقلاب در جهت افشاگری جریان‌های انحرافی در براندازی نظام اسلامی نبود، امروز مشخص نبود گرفتار چه افرادی و چه سرنوشتی می‌شدیم.

وی بصیرت و میثاق‌امت با ولایت را دو عامل اصلی خنثی کننده همه فتنه‌های دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد:هر جا بصیرت، شناخت دوست و دشمن، وحدت و انسجام درونی و ایستادگی در زیر پرچم ولایت وجود داشته باشد، همه فتنه‌ها به آسانی خنثی خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/92626



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96