اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تردد کامیون‌ها در محور اصلی و بزرگراه‌های گلستان ممنوع است
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون‌ها در محور‌های اصلی و بزرگراه‌های استان از امروز تا پایان ۱۵ فروردین خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، سرهنگ علی عبدی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان  گلستان  گفت:با توجه به روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی در راستای ارتقاء ضریب ایمنی تردد وسایل نقلیه و پیشگیری از وقوع تصادفات، روانی ترافیک در جاده‌ها و کنترل دقیق عبور و مرور وسایل نقلیه طرح ممنوعیت تردد کامیون‌ها به اجرا گذاشته خواهد شد.

او ادامه داد:در راستای اجرای این طرح تردد انواع تریلی و کامیون به جز کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، از صبح ۱۲ فروردین تا پایان روز ۱۵ فروردین، از محور گلوگاه به  پارک ملی گلستان و برعکس از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ همان روز ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه گلستان در خصوص اعمال ممنوعیت تردد در محور‌های استان در روز طبیعت اشاره کرد و گفت:در روز طبیعت با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان و جلوگیری از شیوع بیماری ویروس  کرونا ، ورود هرگونه خودرو و افراد به مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها و پارک‌های جنگلی ممنوع است.

عبدی گفت:محدودیت تردد در روز ۱۳ فروردین ماه در جاده‌های برون شهری استان اجرا خواهد شد.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه لازمه موفقیت در این طرح، همکاری و مشارکت بالای شهروندان است، گفت:پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد.

او در پایان به رانندگان توصیه کرد:با توجه به کاهش تردد خودرو‌ها و خلوتی جاده ها، رانندگان حتما با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/9253



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96