اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون اداره کل راهداری گلستان

رعایت احتیاط در جاده های گلستان الزامی است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به آغاز ریزش نزولات جوی از ظهر امروز پنجشنبه ؛ احتیاط در رانندگی را برای تمام کاربران جاده ای لازم دانست.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایرنا، غلامرضا بیکی عصر پنجشنبه گفت:در حال حاضر شاهد ریزش باران و از شب ریزش برف خواهیم بود.

وی، با اشاره به تداوم بارش ها تا شامگاه جمعه،ادامه داد:هم استانی ها تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از سلامت خودرو مطمئن بوده و به تجهیزات زمستان ی اعم از لباس گرم،آذوقه،سوخت مورد نیاز و به ویژه زنجیر چرخ، مجهز باشند.

بیکی ،تعداد اکیپ های راهداری زمستانه را در سطح استان،۳۰ اکیپبیان کرد و افزود:این اکیپ ها در۲۳ راهدارخانه ثابت ، سیار و ادارات شهرستانی استان مستقر بوده و یا در حال راهداری و درصورت لزوم برف روبی و نمک پاشی هستند.

وی، تلفن گویای ۱۴۱ و ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ را در حالت آماده باش شبانه روزی جهت ارائه آخرین اطلاعات وضعیت جاده ها به هم استانی ها اعلام کرد و گفت:مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای گلستان که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقر است، بصورت غیرحضوری و با مدیریت داده های جاده ای، همواره در حال خدمات دهی به کاربران جاده ای می باشد.

طول راههای استحفاظی گلستان بیش از ۵ هزار کیلومتر است.


http://www.caspiankhabar.com/92509



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96