اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان خبرداد

دوخت ۸۳ هزار اقلام بهداشتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای گلستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: بیش از ۸۳ هزار عدد اقلام بهداشتی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان گلستان تولید شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، سیدعلیرضا حسینی طلب بعدازظهر شنبه در خصوص تولید ماسک در آموزشگاه های فنی و حرفه ای  استان  اظهارکرد:شیوع ویروس  کرونا  و کمبود ماسک ودر استان گلستان، مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان را بر آن داشت تا در اقدامی جهادی و با همگرایی در جهت همراهی با مردم، برای تولید انبوه ماسک، لباس ایزوله، گان و کیت کامل بیمارستانی با همدیگر همکاری داشته باشند.

وی افزود:۷۵ هزار و ۶۹۰ عدد ماسک، ۸۰۰ عدد لباس یکسره، پنج هزار و ۴۱۰ عدد گان و هزار و ۳۶۰ عدد کیت کامل بیمارستانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در ۲۹ آموزشگاه آزاد و دو مرکز دولتی این اداره کل تولید شد.

حسینی طلب تصریح کرد:این ماسک ها، لباس یکسره، گان و کیت بیمارستانی با محوریت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت، رامیان، مراوه تپه، بندرگز، آق قلا، ترکمن، کلاله و علی آبادکتول و دو مرکز دولتی شهرستان های گرگان و مراوه تپه تولید شده اند.

وی اظهارکرد:بخشی از اقلام تولیدی در اختیار بیمارستان ها، مراکز درمانی و شهرداری ها قرار گرفته و تعدادی در بین مردم توزیع شده است.

حسینی طلب گفت:مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان با رعایت نکات  بهداشتی  در محیط های استرلیزه طراحی و دوخت اقلام بهداشتی را انجام می دهند که با کیفیت هر چه تمام تر در دسترس عموم قرار گیرد.

وی همچنین گفت:تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک، لباس یکسره، گان و کیت بیمارستانی در استان تا شکست بیماری کرونا ادامه دارد و این اداره کل هم از امکانات خود در این راستا استفاده خواهد کرد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9248



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96