اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

۲۰۰۰ زندانی گلستانی در طرح پایش زندان ها آزاد شدند
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با حضور قضات در زندان های گلستان و بررسی وضعیت مددجویان، از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار محکوم از زندان آزاد شدند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، حیدر آسیابی اظهارکرد:طرح پایش و غربالگری زندان یان با دستور رئیس قوه قضاییه اجرا می‌شود و در قالب این طرح، روسای دادگستری ‌ها، دادستان‌ها و قضات با حضور در زندان‌های استان با همه زندانیان دیدار و پرونده‌های آنان را بررسی و در چارچوب قوانین به آنان کمک می کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد:پس از بررسی پرونده‌ها در صورتی که زندانیان مشمول عفو، تخفیف مجازات، آزادی مشروط، تعلیق اجرا و سایر تسهیلات قانونی مثل اعطای مرخصی و اشتغال باشند، دستور قضایی لازم صادر می‌شود.

آسیابی افزود:امسال دو هزار و ۴۴۲ محکوم با استفاده از تسهیلات قانونی مانند آزادی مشروط، مرخصی منجر به آزادی، عفو، گذشت شاکی خصوصی، اعسار و تقسیط و نظارت با پابند الکترونیکی آزاد شدند.

آسیابی ادامه داد:افرادی که مرخصی رفتند و یا آزاد شدند مددجویانی هستند که آزادی آن ها اخلالی در نظم و امنیت استان ایجاد نمی کند و زندانیان سابقه دار و محکومان جرایم خاص و مهم از این تسهیلات مستثنی هستند.

وی افزود:سرکشی قضات و مسئولان قضایی استان از زندان ها و بازداشتگاه ها به صورت مستمر در طول سال ادامه دارد.


http://www.caspiankhabar.com/92453



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96