اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: آمریکا به دنبال پروژه ایران‌هراسی است
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در منطقه، گفت: آمریکا به دنبال پروژه ایران‌هراسی در منطقه و جهان است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در منطقه، اظهارداشت:هدف اصلی آمریکا از طراحی توطئه علیه کشورمان، توسعه ایران هراسی با هدف سلطه بیشتر در منطقه و جهان است.

وی افزود:با وجود آنکه مطالعات نهادهای اطلاعاتی آمریکا صریحاً اعلام کرده که ایران به دنبال کسب سلاح هسته‌ای و اتمی نیست اما آمریکا به عنوان محوری شوم در منطقه به دنبال ترویج ایران‌هراسی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان به مذاکرات پیش رو با کشورهای چهار به علاوه یک اشاره کرد و افزود:ایران در حال حاضر برای مذاکرات در سطح مطلوبی از اقتدار برای حضور در این مذاکرات قرار دارد.
 

امام جمعه گرگان افزود:ایران غنی سازی اورانیوم را تا 20 درصد رسانده که همه این تلاش‌ها برای رسیدن به پیشرفت در فناوری‌های پیشرفته مثل هسته‌ای و نانو است.

نوری مفیدی درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: ایران فقط به دنبال بازگشت آمریکا به انجام تعهدات و برداشتن تحریم‌ها است‌

وی ضمن تبریک هشتم ربیع الثانی ولادت امام حسن عسکری(ع)افزود:به یاری و دعای حضرت ولی عصر(عج) مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شده و به جایگاه و سرانجام مطلوبی خواهیم رسید.


http://www.caspiankhabar.com/92449



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96