اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

تمامی تفرجگاه‌های گلستان در روز طبیعت تعطیل است/ جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به استان
استاندار گلستان با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، گفت: در روز طبیعت تمامی تفرجگاه‌ها و پارک‌های استان تعطیل خواهد بود و از حضور مردم در این محل‌های تفریحی جلوگیری خواهد شد.

هادی حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه خوبی در  استان  انجام‌شده و تلاش زیادی در راه تولید و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک صورت گرفته است.

وی افزود:با کمک خیرین دستگاه‌هایی نظیر ونتیلاتور، اکسیژن ساز، تخت‌ها ICU، دستگاه‌های نمونه‌گیری و...به ارزش ۱۳ میلیارد تومان تهیه شد و در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفت.

 استاندار  گلستان بیان کرد:در حال حاضر ظرفیت پذیرش در بیش از هزار تخت بیمارستانی و ۵۰۰ تخت نقاهتگاهی در استان وجود دارد اما اگر چنانچه موج دوم این بیماری آغاز شود، در صورت عدم رعایت با مشکل مواجه خواهیم شد.

حق‌شناس ادامه داد:از تمام مردم استان می‌خواهیم در خانه ماندن را خصوصاً در فاصله ۱۰ تا ۱۵ فروردین تا حد ممکن رعایت کنند تا شاهد افزایش مبتلایان در موج دوم نباشیم.

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر هیچ هتل و میهمان‌پذیری در استان پذیرش مسافر ندارند و از فرمانداران خواسته‌شده از حضور خودروهای استان‌های دیگر در حوزه شهرستانی جلوگیری کنند.

استاندار گلستان در خصوص حضور کارمندان در محل کار، یادآور شد:با تصمیم استانی خانم‌های کارمند از اسفند مختار به حضور در محل کار شدند و این روند ادامه دارد، برای باقی کارکنان نیز مقرر شد به‌صورت شیفتی و یک‌سوم تا ۱۵ فرودین در محل کار خود حضور داشته باشند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، گفت:مزیت استان در بخش  کشاورزی  است و به لحاظ تولیدات کشاورزی گلستان ششمین استان کشور است.تلاش داریم در سال ۹۹ رشد معناداری را در زمینه‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی گفت:زحمات کادر  درمانی ، پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس  کرونا  شایسته تقدیر است و امیدوارم مردم با در خانه ماندن و رعایت  بهداشت  فردی از فشار کاری وارد بر آنان بکاهند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9234



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96