اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان برگزار می‌شود
فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به پیش‌بینی برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی، گفت: اقتدار، توانمندی، روزآمدی و هوشمندی پلیس در هفته ناجا به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سردار سعید دادگر، با اشاره به برنامه‌های هفته  نیروی انتظامی ، اظهار داشت:هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند،  امنیت  پایدار از 17 تا 24 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود:یکی از اقداماتی که در جلب مشارکت‌های عمومی، موثر واقع شده و اقبال عمومی را بر می‌انگیزد، ارائه کارنامه روشن و دقیق از عملکرد ناجا است.هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که با بیان عملکرد ناجا نسبت به جلب اعتماد عمومی، افزایش احساس امنیت و در نتیجه افزایش سرمایه اجتماعی اقدام شود.

سردار دادگر ادامه داد:در این راستا نیروی انتظامی با نصب العین قراردادن فرامین مقام معظم رهبری به منظور تصویر کشیدن رشادت‌ها، تلاش‌ها و مجاهدت‌های سبزپوشان ناجا و با هدف تحقق شعار"پلیس هوشمند-امنیت پایدار"در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها هفته ناجا را با بیش از 100 برنامه اجتماعی، فرهنگی و انتظامی از روز شنبه 17 مهرماه با اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آغاز و تا 23 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های هفته ناجا را ارتقاء سرمایه اجتماعی ناجا، تبیین و تشریح رویکرد جامعه محوری پلیس برای مردم و نمایش اقتدار، توانمندی ، روز آمدی و هوشمندی پلیس عنوان کرد و گفت:ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت با ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و مقام شامخ ایثارگران ناجا در دفاع از حریم نظم و امنیت و امید آفرینی در جامعه، اقناع افکار عمومی، ترویج ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت:جلب مشارکت مردم در تولید امنیت و آرامش ،تبیین و تشریح نقش و سهم مردم در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت، تقویت روحیه و التزام عملی به قانون، قانونمندی و فرهنگ خودکنترلی و افزایش منزلت و مقبولیت اجتماعی پلیس از دیگر اهداف برنامه‌های هفته ناجا است.

وی تاکید کرد:غبارروبی و عطرافشانی از مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با علما، حضور در نماز جمعه، اجرای برنامه‌های اقتدار پلیس، قدردانی از خانواده پرسنل و مروجان آموزش همگانی از جمله برنامه‌هایی هستند که طی این هفته در استان اجرا می‌شود.

سردار دادگر اظهار کرد:تجلیل از حافظان امنیت، نشست علمی و تخصصی با اساتید، تجلیل از افراد نمونه در رعایت نکات، همایش موتورسواران قانونمند، دوچرخه سواری همیاران پلیس، اجرای نمایشی عملیات در حوزه پلیس مبارزه با موادمخدر و نمایشگاه توانمندی‌های پلیس از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان است.


http://www.caspiankhabar.com/92313



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96