اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده غرب گلستان در مجلس خبرداد

پمپاژ آب خزر به خلیج گرگان/تله کابین در درازنو احداث خواهد شد
نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک دستگاه پمپاژ قوی، آب دریای خزر را با لوله هایی به قطر ۲۵ اینچ به خلیج گرگان منتقل خواهد کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالجلال ایری  شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:جزیره آشوراده به عنوان جزیره اثرگذار در کشور بوده که حداقل ۱۰ سال از کلنگ زنی طرح  گردشگری  آن گذشته و اتفاق خاصی روی نداده است.

نماینده مردم غرب گلستان در  مجلس شورای اسلامی  افزود:برآیند اخذ پیمانکار و مشاور این پروژه انجام شده و عملیات اجرایی آن در حال پیگیری است.

وی بیان کرد:همچنین طرح گردشگری روستای قره سو، آشوراده، چاپاقلی و طرح گردشگری جنگل  کردکوی ، بندرگز و نوکنده هم در دستور کار است.

ایری از پیگیری احداث  تله کابین  در درازنو کردکوی هم خبر داد و گفت:صحبت های اولیه در این خصوص انجام شده و آن را با قوت ادامه خواهیم کرد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص لایروبی  خلیج گرگان  هم توضیح داد:از هزار میلیارد تومانی که ستاد ملی احیا تالاب میانکاله مصوب کرد ۴۰۰ میلیون تومان برنامه ریزی شد که تاکنون جنبه عملیاتی به خود نگرفته است.

وی بیان کرد:پیگیر انتقال یک دستگاه پمپاژ قوی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به خلیج گرگان هستیم تا آب را از میانکاله به خلیج گرگان منتقل کند که در ماه‌های آتی اجرایی خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/92296



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96