اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تولید بیش از ۶۵ هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان صنایع‌دستی گلستان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تولید بیش از ۶۵ هزار ماسک توسط هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان از نیمه اسفندماه ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، به نقل از روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی گلستان گفت:هنرمندان صنایع‌دستی استان به دلیل افزایش نیاز به ماسک در روز‌های شیوع ویروس  کرونا ، به صورت داوطلبانه و برای جلوگیری از شیوع این ویروس به کمک مردم آمدند و در کارگاه‌های خود با تولید ماسک و کاور‌های  بهداشتی  و همچنین توزیع اقلام بهداشتی، برای رفع بخشی از نیاز‌های مردم در این حوزه تلاش می‌کنند.


او با اشاره به این‌که با تلاش هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان ظرفیت تولید ماسک و کاور بهداشتی در سطح استان در حال افزایش است، افزود:روند تولید ماسک توسط هنرمندان استان از نیمه اسفندماه ۹۸ آغاز شد و تاکنون بیش از ۶۵ هزار ماسک و کاور بهداشتی در سطح استان تولید و توزیع شده است.


تجری گفت:تعدادی از این هنرمندان با اهدای ماسک‌های تولیدی خود به گروه‌های کمتر برخوردار جامعه توانستند بخشی از نیاز این روز‌های استان را رفع کنند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/9227



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96