اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در هفته دولت امسال؛

۳۶ پروژه تأمین آب و مهندسی رودخانه در گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه شرکت آب منطقه‌ای گلستان، با اعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت سال جاری خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از  اب  منطقه ای گلستان، سیدمحسن حسینی اظهار کرد:در هفته دولت امسال در شرکت آب منطقه‌ای استان تعداد ۲۷ پروژه افتتاح و ۹ پروژه کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود:این پروژه‌ها در قالب طرح‌های تأمین آب و مهندسی رودخانه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که برای پروژه‌های قابل افتتاح ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای پروژه‌های قابل کلنگ زنی جدید نیز بالغ‌بر یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان بیان کرد:۱۶ پروژه تأمین آب و ۱۱ پروژه مهندسی رودخانه از جمله پروژه‌های قابل افتتاح و ۹ پروژه مهندسی رودخانه نیز از جمله پروژه‌های قابل کلنگ زنی این شرکت در هفته دولت است.

وی خاطرنشان کرد:مرمت و بازسازی سد انحرافی ینقاق، مرمت و بازسازی سد انحرافی قلی تپه، مرمت و بازسازی سد انحرافی قره تکن، مرمت و بازسازی سد انحرافی قورچای، مرمت سد انحرافی مرزبن، مرمت و بازسازی سد انحرافی پلنگ پا و مرمت و بازسازی سد انحرافی نامن، رپرگذاری رودخانه زیارت گرگان، رپرگذاری رودخانه گرگانرود داخل شهر آق‌قلا، رپر گذاری رودخانه قره‌سو در بندر ترکمن و رپرگذاری رودخانه گرگانرود در گمیشان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح است.

پحسینی گفت:لایروبی و تثبیت بستر و رپر گذاری رودخانه‌ها در شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان، لایروبی و تثبیت بستر و رپر گذاری رودخانه‌ها‌در گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان، لایروبی و دیوار سازی رودخانه‌ها در آزادشهر و رامیان و لایروبی، دیوار سازی و رپرگذاری رودخانه‌ها در گرگان و آق‌قلا از جمله پروژه‌های قابل کلنگ زنی شرکت آب منطقه‌ای استان در هفته دولت سال ۱۴۰۰ است.


http://www.caspiankhabar.com/92193



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96