اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۴ هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان صنایع‌دستی گلستان تولید شد
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان از تولید ۱۴ هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان و صنعت‌گران این استان و افزایش ظرفیت تولید خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، مریم حاجی‌ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:هنرمندان صنایع‌دستی  استان  به علت افزایش نیاز به ماسک در روزهای شیوع ویروس  کرونا  و رفع بخشی از نیاز مردم استان در این حوزه، به صورت داوطلبانه و در کارگاه‌های خود تولید ماسک‌و کاورهای  بهداشتی  را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد:با افزایش تولید ماسک توسط هنرمندان استان در 2هفته و از روز 13 تا 27 اسفند 98 حدود 14 هزار ماسک و کاور بهداشتی در سطح استان تولید و توزیع شد.

معاون صنایع‌دستی گلستان یادآور شد:تعدادی از این هنرمندان با اهدای ماسک‌های تولیدی خود به گروه‌های کمتر برخوردار جامعه توانستند بخشی از نیازهای مردم استان را در این زمینه رفع کنند.

حاجی‌ابراهیمی با قدردانی از زحمات هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی گلستان برای مشارکت در پویش مبارزه با کرونا ویروس، تصریح کرد:هر چند طی سال گذشته عواملی مانند سیل مشکلاتی را برای فعالان حوزه صنایع‌دستی استان به‌دنبال داشته است اما هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی گلستان نیز مانند سایر اصناف، در این شرایط و کمبودهای اقلام بهداشتی مانند ماسک و کاور، به مدد مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد جامعه شتافتند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9218



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96