اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

انتقادها از طرح حمایت از فضای مجازی آگاهانه باشد
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقادها و اظهارنظرها در مورد طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی باید آگاهانه باشد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  غلامرضا منتظری  پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تخصصی بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی اظهارکرد:چند سوال در خصوص آنچه در مجلس تصویب شد وجود دارد و آن این است که در مجلس چه چیزی تصویب شده است؟ که به این موضوع کمتر توجه شده، آیا قانون فضای مجازی تصویب شد؟ خیر، در مجلس فقط روش بررسی یک طرح تصویب شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در  مجلس شورای اسلامی  افزود:ما در صحن دو روش برای بررسی موضوع داریم که یکی در صحن است و دیگری براساس اصل ۸۵ بررسی تخصصی را به کمیسیون مشترک می سپارد.

وی ادامه داد:در بررسی این طرح، عده ای بیان کردند که باید در مجلس، عده ای گفتند در کمیسیون بررسی شده و عده ای هم بیان کردند که هم اکنون موقع بررسی این طرح نیست.

منتظری بیان کرد:بعد از آن جریان نظرات موافق و مخالف در فضای مجازی مطرح شد، اگر نقدی وجود دارد باید آگاهانه باشد.

وی اضافه کرد:مجلس با این کار، پنجره های زیادی را به روی صاحبان اندیشه باز کرده و همه گروه ها می توانند در جلسه بررسی آن حضور داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد:این پیش نویس باید در کمیته مشترک و سپس در صحن مجددا بررسی شود.

وی با انتقاد از جبهه گیری ها در مورد طرح، گفت:باید همه صحبت ها را بشنویم و سپس در مورد آن اظهار نظر کنیم در غیر این صورت شاید با این فضایی که ایجاد شده نمایندگان به سمت خودسانسوری بروند.

منتظری گفت:در سراسر جهان قانون فضای مجازی وجود دارد و باید از کاربران فضای مجازی حمایت کرد.


http://www.caspiankhabar.com/92135



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96