اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعطیلی همه پاساژها و مراکز تجاری گرگان تا ۱۵ فروردین؛ با خاطیان برخورد می‌شود
فرماندار شهرستان گرگان گفت: همه پاساژها و مراکز تجاری کالاهای غیرخوراکی در شهرستان گرگان برای جلوگیری از گسترش ویروس کووید۱۹ تا ۱۵ فروردین تعطیل است.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ، محمد حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بیماری  کرونا  در مرکز استان اظهارداشت:برای کاهش تردد شهروندان و جلوگیری از گسترش ویروس کووید19، همه پاساژها و مراکز تجاری کالاهای غیرخوراکی در مرکز استان تا 15 فروردین تعطیل شدند.

وی افزود:در این ایام، بازرسی اصناف و پلیس اماکن و تعزیرات فعال بوده و به شدت باخاطیان برخورد خواهند کرد.

 فرماندار  شهرستان گرگان اظهار کرد:امیدواریم در اجرای این اقدام همه این کسبه همکاری لازم را داشته باشند و در صورت عدم تمکین با دستور قضایی پلمپ خواهند شد.

حمیدی گفت:همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی و واحدهای تجاری که موادغذایی و ضروری عرضه می‌کنند و مراکز عرضه میوه و تروبار در این ایام باز هستند.

وی افزود:ساعت کار آنها براساس روال قبل بوده و با رعایت موارد  بهداشت ی و ضدعفونی مکرر اقلام دایر هستند و درصورت مشاهده تخلفی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار شهرستان گرگان گفت:شهروندان جز موارد ضروری از منازل خود خارج نشوند تا با کمک هم این دوران را به سلامت پشت سر گذاریم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9210



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96