اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گفتگوی ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری با استاندار گلستان در مورد کرونا
حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری امروز جمعه در گفتگوی ویدیو کنفرانسی با هادی حق‌شناس استاندار گلستان در جریان روند رسیدگی به بیماران کرونایی این استان قرار گرفت.

 استاندار  گلستان در این گفتگو با تبریک سال نو اظهار داشت:در گلستان تعدادی از بیمارستان ها بصورت کامل و تعدادی از بیمارستان ها بخشی از ظرفیت خود را به درمان بیماران مبتلا به ویروس  کرونا  اختصاص دادند.

 هادی حق شناس  افزود:۱۴ هزار نفر از کادر  درمانی  استان از یک ماه قبل تاکنون به‌صورت شبانه روزی در حال تلاش برای مقابله با این بیماری هستند.

وی ادامه داد:علاوه بر آن، ۳ مرکز نقاهتگاهی با ۵۰۰ تخت برای بیمارانی که از وضعیت مناسب تری برخوردار هستند در نظر گرفته شده که این مراکز با همکاری  دانشگاه علوم پزشکی ،  سپاه  و خیرین تجهیز شد.

وی به کمک خیرین گلستانی برای حل کمبودهای درمانی مرتبط با بیماران کرونا اشاره کرد و گفت که تاکنون حدود ۱۲۵ میلیارد ریال توسط خیرین استان برای مقابله با این ویروس پرداخت شد.

دکتر روحانی رییس جمهوری هم در این گفتگوی ویدئو کنفرانسی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در راه مقابله با ویروس کرونا در گلستان زحمت کشیده اند گفت:تلاش می کنیم با همراهی همه مردم و مسوولین هرچه سریعتر از این بحران عبور کنیم.

تاکنون ۱۰۸ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در گلستان جان خود را از دست دادند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9199



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96